Dabar populiaru
Publikuota: 2012 balandžio 20d. 15:10

Uosto tarnybos - jau po vienu stogu

Uosto direkcijos patalpos
Direkcijos nuotr. / Uosto direkcijos patalpos

Uosto direkcijos darbuotojai, iki šiol dirbę Uosto direkcijai priklausančiose patalpose, esančiose skirtingose miesto vietose, persikėlė į uosto direkcijos administracines patalpas adresu J. Janonio 24.

 
Persikėlus didžiajai daliai Uosto direkcijos darbuotojų į bendras, pernai kovo 22 dieną iš bendrovės „DFDS Lisco“ už 14,014 mln. Lt įsigytas administracines patalpas, atlaisvinta 4464 kvadratinių metrų ploto patalpų.
 
Uosto direkcijos administracinių patalpų įsigijimo poreikį nulėmė keli faktoriai – uosto direkcijos tarnybų koncentracijos būtinybė viename pastate, siekiant užtikrinti operatyvų uosto valdymą, taip pat siekis sutaupyti ir išvengti didelių eksploatacinių sąnaudų, susidarančių eksploatuojant kelis objektus ir papildomai nuomojant papildomas patalpas.
 
„Be to, atsižvelgėme ir į tai, jog iki tol turėtos administracinės patalpos neatitiko sanitarinių higienos normų, nes daugumai darbuotojų teko tik apie 4 m2 darbinio ploto. Įvertinus ir socialinį aspektą, t. y. pastato vietą, pasiekiamumą, patogumą, reikiamo ploto bei patalpų kokybės atitikimą,esamos administracinės patalpos atitinka mūsų poreikius ir lūkesčius“, – teigė generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie 15min