„Pateiktas taksi įmonės verslo planas yra nerealus. Pavyzdžiui, planuojamas automobilių užimtumas, t.y. automobilių važiavimas su klientais, siekia net 90 proc., kai tuo tarpu faktinis šiuo metu dirbančių taksi įmonių automobilių užimtumas svyruoja nuo 45 iki 55 proc. Tokios utopinės veiklos ir pajamų prognozės neišvengiamai sąlygos nuostolius, kurie privalės būti dengiami ir iš taip katastrofiškai deficitinio savivaldybės biudžeto“, – teigia Vilniaus miesto savivaldybės tarybos narys Valdas Benkunskas.
Negana to, tokia savivaldybės iniciatyva verstis komercine keleivių vežimo lengvaisiais taksi automobiliais veikla gali iškreipti konkurencinę aplinką ir laisvą rinką Vilniaus mieste.
„Akivaizdu, kad kitos privačios taksi įmonės neturės užnugario savivaldybėje ir negalės gauti nemokamos reklamos, automobilių stovėjimo aikštelių ar privilegijų gaunant dispečerio paslaugas, kurias kontroliuos ir teiks kita savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“. Savivaldybės taksi įmonės steigimas yra ne kas kita, kaip tik dar viena mero A.Zuoko užgaida ir viešųjų ryšių akcija, kuri miesto gyventojams ir biudžetui kainuos ne vieną šimtą tūkstančių litų, be to, įneš sumaištį taksi paslaugų rinkoje“, – teigia tarybos narys.
Skirdami pernelyg daug dėmesio komercinei taksi veiklai, miesto vadovai visiškai ignoruoja kitas viešojo transporto sistemoje esančias problemas. Nuo kovo 2 d. panaikinus 2, 4 ir 62 mikroautobusų maršrutus, Tarandės ir Perkūnkiemio gyventojai liko beveik be viešojo transporto susisiekimo paslaugos.
„Nesugebėjusi ar norėjusi susitarti su privačiais vežėjais, miesto valdžia izoliavo didelę dalį miesto gyventojų, atimdami iš jų viešojo susisiekimo galimybę, o gyventojų prašymai nebuvo išgirsti. Taksi įmonės vizija taip apakino miesto vadovus, kad paprastų žmonių kasdienių problemų jie jau nebemato“, – sako V.Benkunskas.