Dabar populiaru
Publikuota: 2012 rugpjūčio 31d. 14:45 , atnaujinta: 2012 rugpjūčio 31d. 17:33

Vamzdis po geležinkeliu Zuikių gatvėje pėstiesiems užsidarė, tunelio niekas nežada

Tunelio po geležinkeliu kol kas neplanuojama statyti
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr. / Tuneliu po geležinkeliu vaikai vaikščioti nebegalės, nes jis uždarytas.

„Lietuvos geležinkeliai“ užvirino praėjimą lietvamzdžiu po geležinkeliu, kuriuo ne vienerius metus keliaudavo Zuikių ir kitų gretimų gatvelių gyventojai Vilniaus pakrašty. Šis praėjimas – vienintelis kelias, norint greitai nukeliauti į kitą geležinkelio pusę, kur yra mokykla, parduotuvė. Kelionė aplinkui susidaro gana ilga – net apie 15 kilometrų.

Penktadienį vamzdis po geležinkeliu buvo uždarytas. „Lietuvos geležinkelių“ darbuotojai angas užvirino, tvirtindami, kad čia vaikščioti yra paprasčiausiai nesaugu. Bendrovės Vidaus administravimo ir saugos departamento bendrojo skyriaus vyresnysis specialistas Vidmantas Gudas 15min.lt sakė, kad jeigu kas nors, eidamas šiuo vamzdžiu, paslystų, susižeistų, pagalbos tektų laukti labai ilgai, kadangi iki šios vietos nėra kelio.

Vilniaus meras Artūras Zuokas tvirtina, kad po ilgų susirašinėjimų tarp įvairių institucijų – „Lietuvos geležinkelių“, Susisiekimo ministerijos ir Vilniaus miesto savivaldybės – ketvirtadienį buvo gautas sutikimas, kad „Lietuvos geležinkeliai“ sutinka pradėti rengti projektą ir ruošti paraišką finansavimui gauti.

Lygiai prieš metus rugsėjo 1-ąją prezidentė sakė tokį dalyką: kažkokios perėjos įrengimas toje vietoje yra tiesioginė savivaldybės ir mero atsakomybė, – sakė V.Gudas.

„Tokiu būdu galima būtų po metų kalbėti, jeigu bus skirtas finansavimas, apie šito tunelio praplėtimą, kad juo galėtų vaikščioti pėstieji. Tačiau yra vertinamos ir kitos alternatyvos, ar tikrai toje vietoje reikalingas toks praėjimas, nes investicija nėra mažai ir būtina atsižvelgti į finansines galimybes“, – sakė A.Zuokas.

Tačiau „Lietuvos geležinkelių“ atstovai kitokios nuomonės. „Lygiai prieš metus rugsėjo 1-ąją prezidentė sakė tokį dalyką: kažkokios perėjos įrengimas toje vietoje yra tiesioginė savivaldybės ir mero atsakomybė. Lygiai tą patį galiu pasakyti ir dabar – mes esame atsakingi už keleivių ir krovinių saugų vežimą. Už miesto plėtrą atsakinga savivaldybė. Toje vietoje net statomi nauji namai, tad jeigu išduodami leidimai statybai, miestas turi pasirūpinti ir susisiekimu“, – sakė V.Gudas.

„Lietuvos geležinkelių“ atstovo teigimu, bendrovė ragina savivaldybę imtis kažkokių veiksmų, tuomet galbūt galėtų prisidėti ir bendrovė prie projektavimo, bet su sąlyga, kad tą leis daryti pagrindinis „Lietuvos geležinkelių“ akcininkas – Susisiekimo ministerija.

Anot V.Gudo, galvojama padidinti tiek „Lietuvos geležinkelių“, tiek saugos tarnybų darbuotojų skaičių toje atkarpoje, stebėti, kad žmonės neitų tiesiai per bėgius. Tačiau esą savo saugumu turėtų labiausiai rūpintis patys žmonės.

„Juk yra autobusiukai, kurie vežioja vaikus. Jeigu susidaro lankstas, tai galbūt galėtų būti priimtas sprendimas bent jau vaikams skirti autobusiuką“, – šiokią tokią išeitį siūlė V.Gudas.

Meras pritarė, kad galbūt ir galima būtų galvoti apie vaikų pavežimą į mokyklą, tačiau konkretaus sprendimo Zuikių gatvės vaikams nepažadėjo.

Penktadienio popietę Vilniaus miesto savivaldybė išplatino pranešimą, kuriame buvo pranešta, kad Zuikių ir Voverių gatvėse gyvenantiems žmonėms pėsčiomis po 15 km vaikščioti neteks – jiems skirtas autobusas.

„Vilniaus miesto savivaldybė, įvertinusi tai, kad bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ nedaro jokių veiksmų, ką įpareigojo Susisiekimo ministerija – neįrengė perėjos, bet uždėjo grotas ant Žemuosiuose Paneriuose po geležinkelio bėgiais esančio vamzdžio, kuriuo trumpindami kelią eina Zuikių ir Voverių gatvių gyventojai, skyrė autobusą. Autobusas kasdien nuo 7 val. ryto važiuos iki Gerosios Vilties gatvės. 15 val. mikroautobusas gyventojus veš atgal“, – rašoma pranešime. Taip pat žadama pirmadienį pateikti informaciją dėl tikslaus autobuso maršruto ir grafiko.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Verslas

Tyrimas: 85 proc. batų Lietuvoje kainuoja brangiau nei JK, lietuviai permoka ir už drabužius

Aktualu

Neįgaliųjų poilsis Šventojoje: penkių kvadratinių metrų zona palubėje su kebliu patekimu

Kultūra

15min studijoje – prestižiniame Lokarno kino festivalyje apdovanoto filmo „Rūgštus miškas“ kūrėjai

Sportas

Ispanai rodo raumenis: „Sevilla“ nusivalė kojas į šviesmečiais atsilikusią komandą

Aktualu

Paulius Gritėnas: Ofiso planktono rengimo ministerija

Mokslas.IT

Šveicarijos ledyne atitirpo prieš 72 m. nukritęs lėktuvas

24sek

„Žalgiris“ susigrąžins į Barseloną nuklydusį Lietuvos talentą

Gyvenimas

Kodėl ant vaismedžių pūva obuoliai ir kriaušės? Specialistas pataria, kaip to išvengti

Gazas

Dyzelinis variklis: ar tikrai taip blogai? Pasaulio pabaiga? Nebūtinai!

Pasaulis kišenėje

Karališka prabanga ir didybė: įspūdingiausi valdovų rūmai pasaulyje

Gazas

BMW paskelbė: visiškai autonominiai automobiliai – utopija

24sek

LaVaras Ballas apsimelavo: naujos jo lygos žaidėjai liko be žadėtų pinigų

Gazas

Netrukus Vilnių užplūs jaunų vairuotojų srautas: pavojingų vietų sąrašas

Vardai

Maksimas Galkinas sausakimšoje Palangos salėje šaipėsi iš D.Grybauskaitės ir kaltinimų Rusijai

Gazas

50 metų vienoje darbovietėje išdirbęs vairuotojas: „Aplink Žemę ne kartą apsukau“

24sek

Netikėtas vizitas: „Ryto“ naujokams – sirgalių krikštas

Vardai

Kodėl iš neblaivaus E.Dragūno nebuvo konfiskuotas „Lamborghini“: advokatės komentaras

Sportas

Naujasis „Kaunas Hockey“ treneris – komandą pažįstantis Aurimas Gutauskas

Aktualu

Į Berlyną važiavusiam autobusui patekus į avariją sužeisti 16 keleivių

TOP6: ką skaityti ir kuo svarbios paveikslėlių knygos vaikams – pasakoja ekspertai

Naujienos

Verslas

Tyrimas: 85 proc. batų Lietuvoje kainuoja brangiau nei JK, lietuviai permoka ir už drabužius

Aktualu

Neįgaliųjų poilsis Šventojoje: penkių kvadratinių metrų zona palubėje su kebliu patekimu

24sek

„Ryto“ radaruose – 237 rungtynes NBA sužaidęs centras

Kultūra

15min studijoje – prestižiniame Lokarno kino festivalyje apdovanoto filmo „Rūgštus miškas“ kūrėjai

Sportas

Ispanai rodo raumenis: „Sevilla“ nusivalė kojas į šviesmečiais atsilikusią komandą

Gyvenimas

Kodėl ant vaismedžių pūva obuoliai ir kriaušės? Specialistas pataria, kaip to išvengti

Aktualu

Edwardas Lucasas: Įdomūs Rusijos santykių su sąjungininkais vingiai

Gyvenimas

Teisininkas atsako. Kada priklauso papildomos laisvos dienos?

Mokslas.IT

Šveicarijos ledyne atitirpo prieš 72 m. nukritęs lėktuvas

Aktualu

Paulius Gritėnas: Ofiso planktono rengimo ministerija

24sek

„Žalgiris“ susigrąžins į Barseloną nuklydusį Lietuvos talentą

Gazas

Dyzelinis variklis: ar tikrai taip blogai? Pasaulio pabaiga? Nebūtinai!

Pasaulis kišenėje

Karališka prabanga ir didybė: įspūdingiausi valdovų rūmai pasaulyje

Gazas

BMW paskelbė: visiškai autonominiai automobiliai – utopija

24sek

LaVaras Ballas apsimelavo: naujos jo lygos žaidėjai liko be žadėtų pinigų

Vardai

Maksimas Galkinas sausakimšoje Palangos salėje šaipėsi iš D.Grybauskaitės ir kaltinimų Rusijai

Vardai

Kodėl iš neblaivaus E.Dragūno nebuvo konfiskuotas „Lamborghini“: advokatės komentaras

„Keitėsi autobusai, technologijos, bilietai, valiutos, net santvarkos, o aš vis dar čia. Nejučiomis tas laikas prabėgo“, – teigia net 50 metų vienoje darbovietėje vairuotoju išdirbęs Sigitas Sakalauskas. 76-erių metų vilkaviškietis prisipažįsta, niekad negalvojęs keisti darbo. Per pusę amžiaus, kaip pats tikina, spėjo su autobusu apsukti net keletą ratų aplink Žemę. Pagarba už neįtikėtiną lojalumą ir meilę „vairui“.
Gazas

50 metų vienoje darbovietėje išdirbęs vairuotojas: „Aplink Žemę ne kartą apsukau“

Gazas

Netrukus Vilnių užplūs jaunų vairuotojų srautas: pavojingų vietų sąrašas

24sek

Netikėtas vizitas: „Ryto“ naujokams – sirgalių krikštas

Vardai

Atgal į mokyklą

Parašykite atsiliepimą apie 15min