-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 11 26

Viešojo transporto juosta užkimšo Kauno centre esančią Kęstučio gatvę

Prieš pusantro mėnesio Kęstučio gatvėje nubrėžus tik viešajam transportui skirtą eismo juostą, per visą Kauno centrą einanti arterija vairuotojams tapo tikru galvos skausmu.
Viešojo transporto juosta Kaune, Kęstučio gatvėje.
Problemų Kęstučio gatvėje kelia ne tik iš kairiojo kelkraščio išlindę automobiliai, bet ir mašinos, kurias vairuotojai, pažeisdami Kelių eismo taisykles, palieka po Centro policijos komisariato langais. / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Iš pirmo žvilgsnio trijų eismo juostų Kęstučio gatvė turėtų būti itin pralaidi, tačiau situacija yra priešinga. „Ties parduotuve „Maxima“ automobilių stovėjimo aikštelė yra kažkokia nenormali – ten visos mašinos yra išlindusios vos ne per pusę į paskutinę juostą. Kai dešinėje pusėje esančią eismo juostą skyrė tik viešajam transportui, šioje gatvėje nuolat pradėjo darytis spūsčių. Juo labiau kad maršrutiniai mikroautobusai vis tiek dažniausiai važiuoja vidurine juosta“, – savivaldybės Eismo saugumo komisijai problemą išsakė Kelių policijos valdybos vyresnysis specialistas Linas Gudonis.

Pasiūlė branginti stovėjimą

Kalbėdamas apie galimus šios problemos sprendimo būdus, pareigūnas siūlė keisti automobilių statymo šioje gatvės dalyje būdą – mašinas vairuotojai turėtų statyti ne kampu, o lygiagrečiai gatvės. Be to, L.Gudonis svarstė galimybę „pagilinti“ šias automobilių stovėjimo vietas.

„Žinoma, jeigu būtų rezervų“, – pabrėžė policijos pareigūnas.

„Reikia toje vietoje dvigubai branginti automobilių stovėjimą“, – dar kitą išeitį juokais pasiūlė viešosios įstaigos „Automobilių stovėjimo aikštelės“ Rinkliavos skyriaus vadovas Gediminas Budnikas.

Eismo saugumo komisijos pirmininkas Vytas Bancevičius pabrėžė, kad greta parduotuvės „Maxima“ esanti aikštelė nėra vienintelė, kurioje automobiliai netelpa visu ilgiu: „Kęstučio gatvėje tokių yra ir daugiau.“

Situacija prie komisariato – taip pat įtempta

Prie eismo problemų šioje gatvėje prisideda ir situacija ties Centro policijos komisariato pastatu – kadangi kelios čia esančios stovėjimo vietos kone visada užimtos, kasdien galima išvysti vairuotojų, savo automobilius paliekančių viešajam transportui skirtoje pirmojoje eismo juostoje. Tokiu atveju draudžiamoje vietoje paliktas mašinas aplenkiantys troleibusų, autobusų bei maršrutinių taksi vairuotojai priversti išvažiuoti į patį Kęstučio gatvės vidurį.

„Kadangi neradome realios išeities, reikėtų įpareigoti Transporto ir eismo organizavimo skyrių pasigilinti ir mums pristatyti išsamesnę situacijos analizę“, – matydamas, kad komisijos nariai neranda bendro sprendimo dėl Kęstučio gatvės problemų, visas diskusijas nutraukė V.Bancevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius