Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 12 10

Vilniaus centre atsidarys nauja H&M parduotuvė

Vilniaus centre esantį prekybos centrą „Gedimino 9“ įsigijusi investicijų bendrovė „East Capital“ baigė šešis mėnesius trukusią rekonstrukciją, į kurią investuota apie 6 mln. eurų (apie 20,71 mln. litų). Per rekonstrukciją pakeistos vidinės pastato konstrukcijos, įrengtos naujos perdangos, panaikinti buvę laiptai. Taip pat suformuota nauja prekybos centro koncepcija bei sukurtas naujas „Gedimino 9“ prekės ženklas.
Prekybos centras Gedimino 9
Prekybos centras Gedimino 9

„Po rekonstrukcijos nuomojamas prekybinis plotas siekia 11 000 kv.m. Ketvirtajame prekybos centro aukšte naujai suprojektuota apie 1 600 kv.m. naujų biuro erdvių, – sakė prekybos centro vadovė Donata Vaičiukynė. – Sulaukiame susidomėjimo mūsų siūlomais biurais. Esame tikri, kad pilnai išnuomojus visas prekybines bei biurų erdves, „Gedimino 9“ bus įgyvendinta daugelyje Europos sostinių pasiteisinusi koncepcija“.

Pagrindinę nuomininkę – Švedijos mažmeninės prekybos tinklo „Hennes & Mauritz“ (H&M) parduotuvę, kuri įsikurs per tris prekybos centro aukštus – planuojama atidaryti po keleto mėnesių.

Šiuo metu prekybos centre klientus pasitinka 20 prekybos ir paslaugų įmonių. Pagrindinę nuomininkę – Švedijos mažmeninės prekybos tinklo „Hennes & Mauritz“ (H&M) parduotuvę, kuri įsikurs per tris prekybos centro aukštus – planuojama atidaryti po keleto mėnesių. H&M turės ir atskirą įėjimą į prekybos centrą. Visi kiti nauji nuomininkai parduotuvių duris atidarys tuo pačiu metu, kuomet ir numatomas oficialus prekybos centro atidarymas.

Rekonstruotame prekybos centre lankytojus pasitinka iš esmės atnaujintas pagrindinis įėjimas, virš kurio kabo „ultra skandinaviško“ dizaino šviestuvas, sudarytas iš 140 lempučių, vaiskus holas bei erdvūs praėjimai į skirtingus prekybos centro aukštus.

Žemutiniame prekybos aukšte sukurta miesto turgaus tipo maisto prekybinė erdvė. Čia įsikūrę išskirtinių gardumynų, šviežių kepinių, kavos, šviežių sulčių, šokolado ar gėrimų pardavėjai. Skirtingos paskirties prekybinės erdvės atskirtos įrengus naują perdangą tarp aukštų, tad skirtinguose aukštuose išvengiama aromatų disonanso.

Gedimino 9 vidus
„Gedimino 9“ vidus

„Visų prekybos centro erdvių interjero sprendimus įkvėpė eksterjeras. XIX a. senamiesčio pastato tvirtumui atspindėti pasirinktos didingos spalvos, derinamos su jaukumo suteikiančiais dekoratyviniais medienos elementais judriame žemutiniame aukšte, – sako rekonstrukcijos architektė Kajsa Axelsson, „Wester+Elsner Arkitekter” (Švedija). – Žalvario apdailos elementais spindintys įėjimai, šviesios grindys ir lubos, baltos kolonos atriume, be to papildomą jaukumą interjerui suteikia medienos detalėmis. Visi konstruktyviniai elementai atspindi didingą miesto istorija, išskirtinį pastato eksterjerą ir senamiesčio dvasią.“

„Mūsų siūloma nauja prekybos centro koncepcija patraukli kūrybiniams sprendimams ir tai patvirtina jau veikiančių nuomininkų sumanymai. Į miesto centrą jie ateina su naujomis vizijomis ir idėjomis. Jau seniai rinkoje veikiantis „Coffee Inn“ atidarė naują kavos laboratoriją, šią savaitę atsidarė itin pasaulyje populiarėjančios koncepcijos šviežių sulčių baras „The Juice Room“, išskirtinių delikatesų „Soul&Pepper“ parduotuvė suformuota naujai įsikursiančio restorano įėjimo erdvėje. Norime būti patogus, jaukus ir reikalingas prekybos centras mieste“, – sakė prekybos centro „Gedimino 9“ vadovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius