Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 07 28

Vilniaus oro uoste dirbančių taksi įkainiai kol kas nemažėja

Tarptautiniame Vilniaus oro uoste keleiviams jau pateikiama informacija apie taksi bendrovių įkainius. Viešumu tikimasi sumažinti galimybę piktnaudžiauti. Tačiau taksi bendrovės ir sostinės valdžia pažymi, kad taksi savavaliavimą ir aukštas kainas pakursto ir dideli oro uosto mokesčiai.
Oro uoste dirbantys taksistai linkę pasipelnyti užsieniečių sąskaita.
Oro uoste dirbantys taksistai / M.Vidzbelio nuotr.
Temos: 1 Oro uostas

Kita bėda, kuri taip pat dar nėra išspręsta, tai per dideli Vilniaus oro uoste dirbančių taksi bendrovių tarifai. Nors šiuo metu iš oro uosto keleivius veža net 5 bendrovės, jų įkainiai įprastus mieste viršija net kelis kartus, trečiadienį rašo „Verslo žinios“.

„Tikimės, kad sukčiavimą pažabosime per viešumą, o vėliau grįšime prie kitos problemos – taksi kainų mažinimo“, – teigė Vilniaus oro uosto generalinis direktorius Tomas Vaišvila.

Iki praėjusių metų spalio oro uoste taksi paslaugas teikė vienintelė Vilniaus miesto bendrovė – „Martono taksi“. Vėliau Tarptautinis Vilniaus oro uostas pasirašė sutartis su 3 įmonėmis: „Pigus taksi“, „Merselita“ ir „Martono taksi“. Tačiau taksi įkainiai nesumažėjo.

Vilniaus oro uostas kreipėsi į Konkurencijos tarybą su prašymu ištirti kainų pagrįstumą, tačiau ši, pasak T.Vaišvilos, atsakė susitarimo nematanti ir atsisakė pradėti tyrimą.

Šiuo metu sutartis su Vilniaus oro uostu pasirašė dar du vežėjai: „Vip Tak“ ir „M&N Logistic“. Tačiau ir šių bendrovių įkainiai padėties nesušvelnino: vidutiniškai už įsėdimą į taksi Vilniaus oro uoste keleivis moka 9 litus, už vieną nuvažiuotą kilometrą – 5,7 lito.

Taksi bendrovių vadovai teigia, kad vežėjų skaičius kainos nesumažins, esą, atvirkščiai, automobilių šalia Vilniaus oro uosto jau yra per daug.

Pasak „Martono taksi“ ir „Pigus taksi“ direktoriaus Valdimanto Rudžio, didelius įkainius taksi bendrovės taiko todėl, kad vietas pagal sutartis bendrovės išsipirko 2 metams, už jas Vilniaus oro uostui reikia mokėti didelius mokesčius, taigi visi automobiliai turi dirbti. Taip pat reikia užsidirbti pakankamai, kad savo atlygį gautų vairuotojai, kad atsipirktų automobilių eksploatavimas.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius