Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
2011 03 22

Vilniaus savivaldybė siūlo miestiečiams patiems įrengti daugiau automobilių stovėjimo aikštelių

Vilniaus savivaldybė siūlo miesto gyventojams patiems imtis iniciatyvos įrengti daugiau automobilių stovėjimo aikštelių, kadangi sostinės valdžiai tai esą per brangu.
Perkūnkiemio gatvės gyventojai, neišsipirkę garažų, automobilius stato draudžiamose vietose, nes kitur nėra kur.
Perkūnkiemio gatvės gyventojai, neišsipirkę garažų, automobilius stato draudžiamose vietose, nes kitur nėra kur. / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: 1 Vilnius

Vilniaus vicemeras Romas Adomavičius sako, kad savivaldybės Plėtros departamentas parengė brėžinius ir numatė vietas, kur gyvenamuosiuose rajonuose būtų galima įrengti naujas automobilių stovėjimo vietas. Tačiau tai padaryti turėtų patys miestiečiai.

Tiesa, vicemero žodžiais, tuose gyvenamuosiuose rajonuose, kur nėra pakankamai vietos plėsti įprastoms stovėjimo aikštelėms, svarstoma įrengti požemines ar antžemines daugiaaukštes aikšteles.

„Savivaldybė tiek lėšų neturi, nes vienai vietai įrengti reikėtų maždaug apie 700 litų. Tikimės gyventojų iniciatyvos, supratimo ir paramos, ir jeigu tai įvyks, gan greitai galima turėti gyvenamuosiuose rajonuose pakankamai vietų“, – antradienį spaudos konferencijoje kalbėjo R.Adomavičius.

„Jei mums pasiseks įtikinti gyventojus, kad jie turėtų labai aktyviai sudalyvauti – kiekvienas daugiabutis gyvenamasis namas turi turėti savo teritoriją, tai yra, žemės plotą, kuris jam priskirtas. Tame žemės plote gyventojai, norėdami rodyti iniciatyvą, labai greitai gali įsirengti papildomų parkavimo vietų“, – sakė jis.

Anot vicemero, pagal parengtą planą automobilių statymo vietų skaičių galima padidinti 40 procentų. „Maždaug tiek ir trūksta dabar gyvenamuosiuose rajonuose“, – sakė jis.

„Ar tai galima tiesiog praplėsti kiemą, ar tai galima gatvių raudonose linijose, išvažiavimuose, taip pat jau minėta ne kartą yra akyta betoninė plokštė, kur gali augti ir žolė, ir ant jos galima statyti automobilį, ir kitų yra priemonių“, – teigė R.Adomavičius.

Tiesa, vicemero žodžiais, tuose gyvenamuosiuose rajonuose, kur nėra pakankamai vietos plėsti įprastoms stovėjimo aikštelėms, svarstoma įrengti požemines ar antžemines daugiaaukštes aikšteles.

Anot jo, kol kas pagrindinė kliūtis automobilių stovėjimo aikštelių plėtrai – tai, kad gyventojai nenori rūpintis ta teritorija, kuri jiems būtų priskirta ir kurioje būtų leista įrengti daugiau vietų automobiliams.
„Gyventojai nenori prisiimti šitų teritorijų todėl, kad kai ta teritorija pataps namo dispozicijoje, bus nuomos teise išnuomota tam daugiabučiam namui ar daugiabučių namų grupei (...). Nuo to momento jie turėtų tvarkytis tame žemės plote patys visokeriopai visomis prasmėmis – turėti naudą iš to, kad įsirengs, ką jie nori, bet iš kitos pusės, jie turi palaikyti tvarką iš švarą tenai. Tai kai kuriuos gyventojus baugina“, – kalbėjo R.Adomavičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius