Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
2010 08 12

Vilniaus taryba rengiasi keisti išorinei reklamai prilygintų informacinių iškabų apmokestinimą

Rugsėjį Vilniaus tarybai bus pateiktas naujas kompromisinis lauko reklamos apmokėjimo nutarimo projektas, kuris numatys kuklesnes rinkliavas už išorinę reklamą sostinėje, rašo dienraštis „Verslo žinios“.

„Galima sakyti, vienas dalgis pjovė viską, ir ne tik pjovė, bet ir su šaknimis rovė. Dabar bandysime padėtį keisti – kaip nors grupuoti veiklos sritis, sukonkretinti mokesčių dydį“, – dienraščiui aiškina vicemeras. Jis atskleidžia, kad kol kas linkstama rinktis vienkartinį mokestį už išorinę reklamą. Anot vicemero, vienkartinis mokestis būtų mokamas registruojant ar keičiant veiklą.

„Galutinį sprendimą priima Vilniaus taryba. Manau, artimiausias posėdis vyks rugsėjo pradžioje, iki to laiko naujas nutarimo projektas jau turėtų būti parengtas“, – teigė G.Babravičius.

Vilniaus savivaldybės taryba balandį priėmė nutarimą, juo informacines iškabas prilygino išorinei reklamai, kuri yra mokama.

Pagal savivaldybės nutarimą pirmąją kitų metų dieną rinkliavą turės sumokėti visi fiziniai bei juridiniai asmenys, kurių iškabos ant jų pačių pastatų yra didesnės nei 2,5 kvadratinių metrų.

Remiantis naujuoju nutarimu, vietinės rinkliavos dydis už reklamos leidimo išdavimą vieniems metams, įrengiant 1 kvadratinį metrą reklamos ploto, iki liepos mėnesio kainavo 90 litų, dabar atsieina 180 litų. Nuo kitų metų pradžios iki liepos mėnesio galios 270 litų tarifas, vėliau jis padidės iki 365 litų.

Tokį sprendimą ne kartą kritikavo Lietuvos viešbučių ir restoranų, reklamos ir prekybos asociacijos.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius