-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2008 11 27

Vilniaus troleibusų vairuotojai streiko kol kas neskelbia

Šią savaitę apie streiko galimybę prabilusi „Vilniaus troleibusų" vairuotojų profsąjungos taryba ketvirtadienį vakare nutarė streiko kol kas neorganizuoti ir pamėginti dar kartą pasikalbėti su bendrovės generaliniu direktoriumi Jonu Bagdonavičiumi bei Vilniaus savivaldybės atstovais.
Troleibusų spūstis
Vilniaus troleibusų vairuotojai streiko kol kas neskelbia. / 15min.lt skaitytojo Manto Masevičiaus nuotr.

 Tai BNS sakė bendrovės „Vilniaus troleibusai" profsąjungos pirmininkė Danuta Iljina.

„Nepaisydami to, kad esame pažeminti, atstumti, nutarėme streiko nerengti ir dar kartą pamėginti pasibelsti į valdžios duris. Streikas yra kraštutinė priemonė", – kalbėjo D.Iljina, apgailestaudama, Pasak D.Iljinos, taryba nutarė surengti troleibusų vairuotojų apklausą, ar jie pasisako už streiką.kad į profsąjungos tarybos posėdį ketvirtadienį neatvyko nei kviesti Vilniaus meras Juozas Imbrasas, nei J.Bagdonavičius.

Pasak D.Iljinos, taryba nutarė surengti troleibusų vairuotojų apklausą, ar jie pasisako už streiką. Jei dauguma jam pritars, o ji mananti, kad taip ir įvyks, sausio mėnesį vyksiančiame darbuotojų profsąjungos tarybos visuotiniame susirinkime, anot D.Iljinos, bus priimtas sprendimas streikuoti.

„Streikas tikrai bus, nes žmonės nekentės. Tai galiu spręsti iš mane pasiekusių nusiskundimų", – pabrėžė D.Iljina.

Jos teigimu, pagrindinė priežastis streikuoti – prastos darbo sąlygos. Atlyginimo didinimo klausimas esą būtų antras pagal prioritetus.

„Mes reikalaujame nors truputį pagarbos, reikalaujame išeiginių ir pietų pertraukos, norime, kad už stovėjimą kamščiuose mums sumokėtų kaip už viršvalandžius, o ne kaip už prastovą", – kalbėjo ji.

Jos teigimu, pagrindinė priežastis streikuoti – prastos darbo sąlygos. Atlyginimo didinimo klausimas esą būtų antras pagal prioritetus.„Vilniaus troleibusų" direktorius Jonas Bagdonavičius BNS anksčiau yra patvirtinęs, kad vairuotojų darbo sąlygos nėra lengvos, tačiau priežasties streikuoti nematė. Jis pridūrė, kad daugelis vairuotojų patys nori dirbti daugiau, tik profsąjungos tam priešinasi, norėdamos gauti dideles algas ir esą nerealiai vertindamos dabartinę ekonominę situaciją.

Anot D.Iljinos, spalio mėnesį troleibusų vairuotojai gavo keliais šimtais litų mažesnes algas.

J.Bagdonavičius sutiko, kad darbuotojai „trylikto atlyginimo" negavo, tačiau tai, anot jo, įvyko dėl sunkios dabartinės ekonominės situacijos.

D.Iljina savo ruožtu pažymėjo, kad ne „tryliktas atlyginimas" buvo neišmokėtas, o už viršvalandžius buvo sumokėta mažiau – esą, kaip jiems buvo paaiškinta, dėl buhalterinės klaidos.

J.Bagdonavičius BNS taip pat yra sakęs, kad streikų nebijo ir tai nėra tinkama priemonė spręsti ginčus. Jei streikas kiltų, jokių veiksmų J.Bagdonavičius nesiimtų.

2000 metais gegužės 18 dieną surengtos akcijos metu į sostinės gatves išvažiavo tik 2 troleibusai. Paprastai Vilniuje važinėja 243 troleibusai. Šis transporto darbuotojų streikas padarė apie 80 tūkst. litų nuostolį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius