Tai BNS sakė bendrovės „Vilniaus troleibusai" profsąjungos pirmininkė Danuta Iljina.
„Nepaisydami to, kad esame pažeminti, atstumti, nutarėme streiko nerengti ir dar kartą pamėginti pasibelsti į valdžios duris. Streikas yra kraštutinė priemonė", – kalbėjo D.Iljina, apgailestaudama, Pasak D.Iljinos, taryba nutarė surengti troleibusų vairuotojų apklausą, ar jie pasisako už streiką.kad į profsąjungos tarybos posėdį ketvirtadienį neatvyko nei kviesti Vilniaus meras Juozas Imbrasas, nei J.Bagdonavičius.
Pasak D.Iljinos, taryba nutarė surengti troleibusų vairuotojų apklausą, ar jie pasisako už streiką. Jei dauguma jam pritars, o ji mananti, kad taip ir įvyks, sausio mėnesį vyksiančiame darbuotojų profsąjungos tarybos visuotiniame susirinkime, anot D.Iljinos, bus priimtas sprendimas streikuoti.
„Streikas tikrai bus, nes žmonės nekentės. Tai galiu spręsti iš mane pasiekusių nusiskundimų", – pabrėžė D.Iljina.
Jos teigimu, pagrindinė priežastis streikuoti – prastos darbo sąlygos. Atlyginimo didinimo klausimas esą būtų antras pagal prioritetus.
„Mes reikalaujame nors truputį pagarbos, reikalaujame išeiginių ir pietų pertraukos, norime, kad už stovėjimą kamščiuose mums sumokėtų kaip už viršvalandžius, o ne kaip už prastovą", – kalbėjo ji.
Jos teigimu, pagrindinė priežastis streikuoti – prastos darbo sąlygos. Atlyginimo didinimo klausimas esą būtų antras pagal prioritetus.„Vilniaus troleibusų" direktorius Jonas Bagdonavičius BNS anksčiau yra patvirtinęs, kad vairuotojų darbo sąlygos nėra lengvos, tačiau priežasties streikuoti nematė. Jis pridūrė, kad daugelis vairuotojų patys nori dirbti daugiau, tik profsąjungos tam priešinasi, norėdamos gauti dideles algas ir esą nerealiai vertindamos dabartinę ekonominę situaciją.
Anot D.Iljinos, spalio mėnesį troleibusų vairuotojai gavo keliais šimtais litų mažesnes algas.
J.Bagdonavičius sutiko, kad darbuotojai „trylikto atlyginimo" negavo, tačiau tai, anot jo, įvyko dėl sunkios dabartinės ekonominės situacijos.
D.Iljina savo ruožtu pažymėjo, kad ne „tryliktas atlyginimas" buvo neišmokėtas, o už viršvalandžius buvo sumokėta mažiau – esą, kaip jiems buvo paaiškinta, dėl buhalterinės klaidos.
J.Bagdonavičius BNS taip pat yra sakęs, kad streikų nebijo ir tai nėra tinkama priemonė spręsti ginčus. Jei streikas kiltų, jokių veiksmų J.Bagdonavičius nesiimtų.
2000 metais gegužės 18 dieną surengtos akcijos metu į sostinės gatves išvažiavo tik 2 troleibusai. Paprastai Vilniuje važinėja 243 troleibusai. Šis transporto darbuotojų streikas padarė apie 80 tūkst. litų nuostolį.