Šį šeštadienį vienas garsiausių sostinės statinių, Rotušė, nusidažė visomis vaivorykštės spalvomis, pradėjo „ judėti“ ir keitė savo formą.
Renginio metu buvo galima stebėti kaip pastatas pasipuošia įvairiausiais ornamentais, ar įsivaizduoti, kaip pro dūžtančius langus teka vanduo. Vaizdas buvo iš tiesų labai įspūdingas ir neįprastas. Tačiau renginį šiek tiek gadino paslėptos reklaminės akcijos įspūdis. „Sony Ericsson“ reklamavo savo produkciją ir trimačio vaizdo pagalba, ir rengiamomis akcijomis. Ir ne visiems žiūrovams tai patiko.
Kita vertus, per pertraukas vykę interaktyvūs žaidimai sulaukė nemažai smalsuolių. Konkursų metu buvo galima laimėti didelį pripučiamą kamuolį. Žmonės, nepatingėję stovėti eilėje, turėjo galimybę „prisiliesti“ prie projekcijos: jie žaidė lazeriukų pagalba, o likusi publika stebėjo vaizdus ant Rotušės sienų.
Lietus žiūrovams nesutrukdė. Į renginį susirinko didelė minia. „Sony Ericsson“ atstovai dalijo lietpalčius bei pakabukus telefonams. Tiesa, dauguma žmonių nesulaukė renginio pabaigos ir išsiskirstė kur kas anksčiau taip ir nesupratę renginio koncepcijos bei neslėpdami nepasitenkinimo dėl brukamos reklamos.
Projekciją kūrė keturių profesionalų komanda – nuo 2006 m. Lietuvoje gyvenantis projekto režisierius danas Allanas van O.T. Andersenas, elektroninės muzikos kompozitorius Simonas Sližys, taip pat interaktyvių žaidimų kūrėjas Bartas Polonskis ir trimatės animacijos specialistas Simas Chomentauskas.
Apie projektą plačiau skaitykite čia.