Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

7 metų vaikas apsinuodijo klonazepamu

Kad negalavimai negadintų atostogų nuotaikos, prieš išvykstant būtina pasirūpinti kelionės vaistinėle.
IStockphoto.com nuotr. / Nuo vaistų galima ne tik pasveikti, bet ir rimtai sunegaluoti.
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Į Šakių ligoninę paguldytas berniukas, neaiškiomis aplinkybėmis prisigėręs stiprių raminamųjų vaistų.

Kaip antradienį praneša Marijampolės apskrities VPK, pirmadienį 14 val. 30 min. policijoje gautas pranešimas, kad į Šakių ligoninės priimamąjį pristatytas R.K. (gim. 2003 m.).

Iš Vytauto gatvės Kudirkos Naumiestyje (Šakių r.) atvežtam vaikui nustatyta diagnozė: tyčinis apsinuodijimas klonazepamu.

Šie vaistai – centrinę nervų sistemą (galvos ir stuburo smegenis) slopinantis preparatas (malšina nerimą, ramina, migdo, turi prieštraukulinį-antiepilepsinį poveikį, atpalaiduoja įsitempusius skeleto raumenis).

Medikai ir farmacininkai įspėja, kad gydantis klonazepamu ir 5 dienas baigus jį vartoti, negalima vairuoti automobilo ir dirbti su judančiais mechanizmais.

Mažasis pacientas paguldytas į Vaikų ligų skyrių, apie pavojų jo gyvybei duomenų nėra.

Berniuko apsinuodijimo aplinkybes tiria Šakių rajono policininkai.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min