Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2015 12 30 /14:29

Avarijos liudininkas pamokė griovyje atsidūrusį „Barbora“ vairuotoją: „Kitąkart nekalbėk telefonu“

Antradienį vakare Vilniuje į namus prekes pristatančios įmonės „Barbora“ vairuotojas nuvažiavo nuo kelio Kirtimų gatvėje. Tuo metu jis aiškino nesupratęs, kodėl galėjo neišsilaikyti tiesiame kelyje. Jo versiją paneigė 15min skaitytojas Pavelas, kuris tapo avarijos liudininku.
Įvykio vietoje
Įvykio vietoje / 15min nuotr.

Sutrikęs vairuotojas aiškino, kad pats negali suprasti, kaip galėjo nuvažiuoti nuo kelio.

Antradienio vakarą įvykio Kirtimų gatvėje vietoje buvęs 15min žurnalistas teigė, kad eismo sąlygos buvo geros ir vairuotojas nesuvaldė automobilio tiesiame kelyje, kuriame leistinas greitis – 80 km/h. Jis pažymėjo, kad eismo įvykio metu vairuotojas buvo blaivus.

Tačiau visas abejones išsklaidė eismo įvykio liudininko Pavelo pasakojimas.

Liudininkas: vairuotojas kalbėjo telefonu vairuodamas 

Pavelas pastebėjo įmonės „Barbora“ krovininį automobilį šiam išvažiuojant iš logistikos bazės Kirtimų gatvėje. Kurį laiką Pavelas ir „Barbora“ vairuotojas važiavo vienas šalia kito, skirtingose eismo juostose.

Įvykio liudininkas atkreipė dėmesį, kad krovininio automobilio vairuotojas prie vairo šneka mobiliuoju telefonu. Šis pažeidimas jam ir buvo lemtingas.

„Jis važiavo pirma juosta ir kalbėjo telefonu, o tada užsižiopsojęs nukrypo į (sniego) košę kelkraštyje ir nesugebėjo grįžti į kelią“, – aiškino 15min skaitytojas Pavelas.

„Barbora“ vairuotojas išlipęs iš krovininio automobilio, buvo šoko būsenos, nes atsitrenkė į šalikelėje buvusį stulpą, todėl Pavelas sustojo įsitikinti, ar vairuotojui nereikia medicininės pagalbos.

„Tas smūgis baisiai atrodė, nes jis išvertė betoninį stulpą, todėl vairuotojas nesiorientavo aplinkoje, – pasakojo įvykio liudininkas. – Jis klausinėjo, kodėl man šitaip, už ką?“

Pavelas paaiškino, kad „Barbora“ vairuotojas galėjo išvengti eismo įvykio, jei nebūtų kalbėjęs telefonu prie vairo. „Kitąkart nekalbėk telefonu, kai vairuoji, – patarė jis. – Juk tam yra laisvų rankų įranga.“

Vadovas nesupranta darbuotojo poelgio

Įmonės „Barbora“ vadovas, Tomas Kibildis, susisiekė su 15min redakcija ir paaiškino, kad nesupranta, kodėl nuo kelio nulėkęs vairuotojas galėjo šnekėti telefonu. Pasako jo, „Barbora“ darbuotojas turėjo galimybę naudotis laisvų rankų įranga.

„Visuose „Barbora“ kurjerių automobiliuose yra instaliuota laisvųjų rankų įranga, kuria, pagal bendrovės vidaus taisykles, kurjeriai privalo naudotis“, – 15min sakė „Barbora“ direktorius.

Jis pabrėžė, kad paaiškėjus visoms įvykio priežastims, bendrovė imsis visų būtinų priemonių, kad ateityje jų būtų išvengta.

Tuo tarpu „Barboros“ sunkvežimio vairuotojui ir kitiems jo nelaimėje nepalikusiems žmonėms antradienio vakarą teko ilgokai pabūti Kirtimų gatvės kelkraštyje.

Avarija įvyko po 19 val., o galingas techninės pagalbos vilkikas apgadintą transporto priemonę iš griovio ištempė tik 22.30 val. Kol tai buvo daroma, Kirtimų gatvėje viena kryptimi buvo trumpam uždarytas eismas, susidarė maždaug pusšimčio automobilių spūstis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius