VSAT nuotr./Pratybos Kauno oro uoste |
Kaip rašoma Valstybės sienos apsaugos tarnybos pranešime, pratybų metu oro uoste dirbančių žinybų atstovai taip pat tarėsi, kaip tinkamai koordinuoti tarpusavio veiksmus ir greitai užtikrinti viso oro uosto saugumą.
Pagal pratybų legendą antradienį vakare Kauno oro uosto dispečeriai prarado ryšį su ką tik pakilusiu lėktuvu. Dviejų pilotų valdomas orlaivis turėjo priverstinai leistis laukuose dėl jo viduje kilusio gaisro.
VSAT nuotr./Pratybos Kauno oro uoste |
Radarų ir šilumą fiksuojančių kamerų pagalba nustatyta avariją patyrusio lėktuvo buvimo vieta ir ten tuoj pat pasiųsta oro uosto gelbėjimo tarnybos komanda.
Atvira liepsna užsiplieskusį lėktuvą ugniagesiai gelbėtojai gesino moderniu „Lentner Avenger“ agregatu.
Į įvykio vietą atskubėję VSAT Vilniaus rinktinės Kauno oro uosto užkardos ir Viešojo saugumo tarnybos pareigūnai užtikrino perimetro apsaugą. Ugnį numalšinti pavyko per 10 minučių.
Avariniai orlaivių nusileidimai nėra dažnas įvykis, tačiau oro uoste budintys VSAT pareigūnai privalo būti pasirengę ateiti į pagalbą kitoms žinyboms.
Tokių situacijų metu pasieniečiams gali tekti ekstremaliomis sąlygomis užtikrinti keleivių migracijos kontrolę, suteikti pirmąją pagalbą nukentėjusiems, operatyviai atlikti kitas užduotis.