Ugnis įsiplieskė apie 20 val. Liepsnos netrukus apėmė visą stogą, kuris tuo metu buvo rekonstruojamas. Nuo karščio išdužo šeši palėpės ir du laiptinės langai, visiškai sudegė stogas.
Atvykę ugniagesiai liepsnas numalšino, tačiau stogo išgelbėti nepavyko. Vandeniu aplietos patalpos. Per gaisrą name žmonių nebuvo. Pastato šeimininkai tuo metu buvo išvykę.
Ugniagesiams skambinę kaimynystėje gyvenantys žmonės piktinosi, kad Bendrojo pagalbos centro telefono numeriu 112 vos pavyko prisiskambinti. Nuolat buvo girdimas užėmimo signalas, tad neva ugniagesiai apie gaisrą buvo informuoti per vėlai.
„Manau, kad gaisras galėjo kilti dėl neatidumo dirbant, mat buvo keičiamas namo stogas. Liepsną pamačiau būdamas savo namuose. Ugnis jau buvo virš stogo. Kelis kartus bandžiau skambinti telefonu 112, bet nuolat buvo užimta. Liūdna, kad mes mokame tokius mokesčius, o valstybė nesugeba užtikrinti mūsų saugumo. Ugniagesiai irgi važiavo gal 15 minučių, o Panevėžys juk čia pat“, – tvirtino kaimynystėje gyvenantis vyras.
Kad apie gaisrą pranešti Bendrojo pagalbos centro telefono numeriu 112 buvo praktiškai neįmanoma pritarė ir dar viena Žvejų gatvės gyventoja.
„Pamačiau, kad dega namas. Puoliau į kiemą ir paraginau greta buvusius kaimynus kviesti gaisrinę. Jie puolė skambinti, bet niekam nepavyko prisiskambinti. Telefonas buvo užimtas“, – pasakojo moteris.
Bendrojo pagalbos centro Šiaulių skyriaus viršininkas Nerijus Adomavičius patvirtino, kad žmonės į BPC galėjo ir neprisiskambinti dėl didelio pranešimų srauto, tačiau paneigė kalbas apie tai, kad ugniagesiai į vietą važiavo 15 ar 20 minučių. Pasak pašnekovo, pagal skambučių išklotines matyti, kad gelbėtojai atvyko per 9 minutes.
„Šiuo atveju pranešimas gautas 20.06 val. Per dvi minutes apie šį gaisrą gauta 16 pranešimų. Kol atvyko ugniagesiai, per devynias minutes buvo gauti dar 28 pranešimai apie šį įvyki. Galėjo būti, kad žmonėms teko palaukti. Jei visi operatoriai užimti, skambintojai statomi į eilę. Sulaukus eilės operatorius atsiliepia. Žmogus tuo metu girdi kvietimo signalą.
Norėčiau patarti skambintojams, kad jeigu operatorius neatsiliepia, nereikia padėti ragelio ir skambinti iš naujo. Šitaip vėl stosite į eilės galą. Reikia laukti ir operatorius tikrai atsilieps. Panevėžyje dirba trys, keturi BPC darbuotojai. Įsivaizduokite, kad šiems operatoriams reikėjo atsiliepti į 28 skambučius. Per tą eilę neprisisikambinti galėjo ir tie žmonės, kuriems reikėjo policijos ar greitosios medicinos pagalbos, tačiau dėl to nusiskundimų neturėjome. Šiuo metu dar nesame pradėję tarnybinio patikrinimo, tačiau šią galimybę svarstysime“, – situaciją komentavo Nerijus Adomavičius.
Gaisro priežastys tiriamos.