Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Policijos pareigūnai okupavo Kauno rajono geležinkelio pervažas

Pernai šalies geležinkelio pervažose įvyko 8 eismo įvykiai, kurių metu žuvo 8 žmonės, dar 5 buvo sužeisti. Siekiant užtikrinti eismo saugumą, užkardyti Kelių eismo taisyklių daromus pažeidimus geležinkelių pervažose, Kauno apskrities policijos pareigūnai su Valstybine geležinkelio inspekcija vasario 22 d. suorganizavo reidą.
Geležinkelio pervaža "Amaliai"
Reidas Amalių geležinkelio pervažoje / Aliaus Koroliovo/15min nuotr.

Štai vienas pastarųjų įvykių, pasibaigusių vairuotojo mirtimi, nutiko pernai metų lapkričio 10 d., kai geležinkelio pervažoje, važiuojant nuo Kaišiadorių Tauckūnų link, „Toyota Corolla Verso“ susidūrė su manevriniu šilumvežiu. Per avariją žuvo automobilį vairavęs 74-erių metų vyriškis, o daugybinius sužalojimus patyrusi jo žmona pateko į ligoninę.

Astos Sabonytės nuotr./Traukinio ir automobilio „Toyota“ avarija netoli Kaišiadorių
Astos Sabonytės nuotr./Traukinio ir automobilio „Toyota“ avarija netoli Kaišiadorių

Tuomet pabrėžta, kad šioje pervažoje įrengti šviesoforai ir garsinė signalizacija, įspėjanti apie traukinių eismą. Per nelaimę ši įranga veikė. Šalia pervažos įrengtas kelio ženklas „Stop“, prieš kurį eismo dalyvis privalo sustoti. Norint užtikrinti, kad tokių nelaimių daugiau nebekiltų, ir surengtas policijos reidas.

Septyniose Kauno rajono pervažose eismo dalyvius imta stebėti ankstų trečiadienio rytą, prieš prasidedant rytiniam pikui.

Buvo tikrinama, kaip pėstieji bei automobiliai kerta geležinkelio bėgius, ar nedaro to neleistinu metu – degant raudonam šviesoforo signalui, kai jau artinasi traukinys.

Per dvi valandas pareigūnai neužfiksavo nė vieno pažeidėjo.

Reidą pakartoti ruošiamasi ir popiet.

Vietos, kuriose vykdomas reidai: Kauno Amalių (31+159 km+m) pervaža; Kėdainiai, (129+683 km+m) pervaža; Livintai-Kaišiadorys (69+228 km+m) pervaža; Kėdainiai–Šilainiai (126+85km+m); Jonavos r., Martyniškio k. (104+670 km+m); Žasliai (58+505 km+m); Lukšiai (115+671km+m).

„8 eismo įvykiai – 8 žūtys, o tai reiškia, kad avarijos geležinkelio pervažose visuomet baigiasi tragiškai. Tad tiek pėstieji, tiek vairuotojai turi būti maksimaliai dėmesingi, kirsdami geležinkelio bėgius. Skaudžiausi įvykiai įvyksta ten, kur nėra užtvarų – tik „Stop“ ženklas ir informacinis šviesoforas. Dažniausiai taip yra rajonuose esančiose pervažose.

Priežasčių, kodėl nelaimės įvyksta, sužinoti negalime, nes dažniausiai eismo dalyviai miršta“, – skaudžią statistiką pateikė Kauno apskrities VPK Kelių policijos valdybos Kelių patrulių kuopos vadas Ramūnas Kemzūra.

Pasak jo, tyrimai rodo, jog dažniausiai eismo dalyviai neįvertina, jog nespės kirsti pervažos, neįvertina ir atstumo iki artėjančio šilumvežio. Privaloma praleisti traukinį, jei jis regimas matomumo zonoje.

Aliaus Koroliovo/15min nuotr./Geležinkelio pervaža
Aliaus Koroliovo/15min nuotr./Ramūnas Kemzūra

„Pernai nutiko įvykis, kai motociklas Jonavos rajone sugedo pervažoje. Motociklininkas bandė taisyti, nepatraukęs jo į saugią vietą ir vos neištiko didelė nelaimė: traukinys kliudė motociklą, vyras spėjo pasitraukti“, – vairuotojų neatsakingumo pavyzdį pateikė R.Kemzūra.

Jo teigimu, toks reidas – labiau prevencija, primenanti, kad pervažose reikia būti itin atidiems.

VIDEO: Amalių pervaža

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius