-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Šiauliuose nuteisti suklastotos parfumerijos ir sportinių drabužių pardavėjai

Prekiavę garsių firmų „Hugo Boss“, „Versace“, „Kenzo“, „Giorgio Armani“, „Chanel“, „Dior“, „Adidas“, „Puma“, „Nike“ netikromis prekėmis šiauliečiai Petras Durša ir Vita Purienė atsipirko simbolinėmis baudomis.
Klastotės
Klastotės / Šiaulių apskrities VPK nuotr.

Pardavinėti prastos kokybės prekes, papuoštas žinomu prekiniu ženklu, siekiant pirkėjams įteigti, kad tai yra originali prekė – nusikalstama. Šiauliečiai Petras Durša ir Vita Purienė tą suprato, regis, tik po teismo nuosprendžio. Tai vieni pirmųjų teismo nuosprendžių už svetimo prekių ženklo naudojimą Šiauliuose.

Baudžiamasis kodeksas už tai numato teisės dirbti tam tikrą darbą arba užsiimti tam tikra veikla atėmimą arba viešuosius darbus, arba baudą, arba laisvės apribojimą.

50-mečio P.Duršos prekyvietėje, esančioje Šiauliuose, Pramonės g. 21, Šiaulių apskrities vyriausiojo policijos komisariato (VPK) Ekonominių nusikaltimų tyrimo skyriaus pareigūnai apsilankė praėjusių metų birželio 19 d. Vyras prekiavo parfumerija, pažymėta svetimais prekių ženklais bei žymenimis, klaidinančiai panašiais į registruotus prekių ženklus. Garsių firmų „Hugo Boss“, „Versace“, „Kenzo“, „Giorgio Armani“ parfumuotus bei tualetinius vandenis, akių tušą „Chanel“, „Dior“ čia galėjai nusipirkti už 10–12 litų, kai šių originalių prekių kainos žemiau 100 litų nenusileidžia.

Pats P.Durša pripažino, kad tokiomis klastotėmis jis prekiauja jau nuo 2009 metų.

Prekes jis įsigyja Vilniuje, garsiojoje Gariūnų turgavietėje, už kvepalus mokėdamas 4–10 litų, už akių tušą – 5 litus. Vyras žinojo, kad įsigyja ir vėliau parduoda klastotes. Specialistai konstatavo, kad etiketės, pakuotės, prekių ženklai ir kitos detalės neatitinka teisėtų gamintojų originalioms prekėms keliamų reikalavimų. Be to, jokiam fiziniam ar juridiniam asmeniui nėra suteiktas leidimas ant savo prekių naudoti minėtų firmų registruotus prekių ženklus ar žymenis, panašius į šiuos ženklus.

Už tai, kad pateikė realizuoti prekes, pažymėtas svetimu prekių ženklu, teismas P.Duršai skyrė 650 litų baudą, o jo falsifikatus nutarė sunaikinti.

46 metų V.Purienė už analogišką nusikalstamą veiklą sulaukė didesnės baudos – 1 300 litų ir prarado 36 vienetus sportinių rūbų, kurie buvo pažymėti svetimais prekių ženklais. Jos prekybą falsifikatais Ekonominių nusikaltimų tyrimo skyriaus pareigūnai nutraukė praėjusių metų liepos 10 d. Pabalių turgavietėje V.Purienė pirkėjams siūlė falsifikuotus „Adidas“, „Puma“, „Nike“ firmų šortus, marškinėlius, sportinius kostiumus. Nors moteris gailėjosi dėl padaryto nusikaltimo ir aiškino, kad jį padarė dėl informacijos stokos, nes nežinojusi, jog, prekiaujant tokiomis prekėmis, reikia turėti prekių ženklų savininko leidimą, tačiau po mėnesio pareigūnai vėl užklupo ją prekiaujančią falsifikatais.

Rugpjūčio 14 dieną Pabalių turgavietėje eilinį kartą buvo tikrinamos prekyvietės, siekiant nustatyti, ar neteisėtai neprekiaujama garsių firmų prekių ženklais pažymėtomis prekėmis. V.Purienės prekyvietėje tokių prekių vėl rasta. Iš viso buvo paimta 10 sportinių bliuzonų ir 3 sportinės kelnės su „Nike“ ženklu, sportinis bliuzonas ir sportinės kelnės su „Puma“ ženklu, 5 sportiniai bliuzonai ir 5 sportinės kelnės su „Adidas“ ženklu. Už svetimo prekių ženklo naudojimą jai buvo pradėtas dar vienas ikiteisminis tyrimas.

Ši byla buvo išnagrinėta praėjusių metų gruodį. V.Purienei tada buvo skirta 520 litų bauda, primenama antradienį Šiaulių apskrities VPK atstovės spaudai Gailos Smagriūnienės išplatintame pranešime.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius