Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Telefoniniai sukčiai vis dar bando pasipelnyti iš Ignalinos rajono gyventojų

Moteris, kalbanti telefonu
J.Širkajevos nuotr. / Moteris, kalbanti telefonu
Šaltinis: 15min
0
A A

Prevencinės priemonės prieš „telefoninius“ sukčius duoda gerų rezultatų, kokių ir tikimasi, praneša Utenos apskrities policija. Vis daugiau žmonių nepasitiki skambinančiais sukčiais ir jiems neatiduoda savo pinigų ar nepateikia elektroninės bankininkystės duomenų.

Kaip rašoma Utenos apskrities VPK pranešime, pirmadienį nuo 12 iki 19 val. Utenos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Ignalinos rajono policijos komisariate užregistruoti 7 Ignalinos rajono gyventojų pranešimai, susiję su telefoniniais sukčiais.

Apie 12.17 val. gautas didžiasaliečio pranešimas, kad jam į laidinio ryšio telefoną paskambino asmuo, prisistatė Vilniaus KNT tyrėju, informavo apie „plaunamus“ pinigus per jo asmeninę banko sąskaitą ir prašė pateikti elektroninės bankininkystės prisijungimo duomenis.

Apie 13.26 val. ignaliniečiui (gim. 1938 m.) į mobiliojo ryšio telefoną paskambino asmuo, prisistatė tyrėju ir pranešė, jog jo sūnus sumušė asmenį ir reikia pervesti pinigų.

Apie 17.36 val. ignalinietis (gim. 1953 m.) pranešė, jog paskambinęs asmuo prisistatė „Omnitel“ darbuotoju ir siūlė nuolaidas bei prašė padiktuoti asmeninius duomenis.

Tokie ir panašūs pranešimai policijos komisariate yra dažni, kuomet nepažįstami asmenys pristato policijos pareigūnais, Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos tyrėjais ir praneša apie giminaičių įvykdytus tariamus eismo įvykius, per banko sąskaitas „plaunamus“ pinigus arba siūlo ypatingas nuolaidas įvairių bendrovių darbuotojai.

Telefoniniai sukčiai dažniausiai prašo padiktuoti asmens elektroninės bankininkystės prisijungimo kodus arba perduoti tam tikrą sumą pinigų jų atsiųstiems asmenims.

Pareigūnai dar kartą primena, kad telefonu aukas medžiojantys nusikaltėliai intensyviai bando apgauti patiklius, emocinės būsenos apimtus įvairaus amžiaus žmones. Svarbiausia – sulaukus įtartino telefoninio skambučio, nepradėti vykdyti nieko, kas yra sakoma, nepatikrinus ar ta informacija yra teisinga. Taip pat neskelbti ir nerodyti savo asmens duomenų, neteikti informacijos apie elektroninės bankininkystės identifikavimo kodus, slaptažodžius, kitus elektroninės bankininkystės duomenis, nesivelti į jokias diskusijas apie finansinius klausimus.

O jeigu kyla nors mažiausias įtarimas, nedelsdami skambinkite į policiją trumpuoju Bendruoju pagalbos telefonu 112 arba 02.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min