Kaip lrytas.lt sakė Civilinės aviacijos administracijos direktorius Kęstutis Auryla, incidentas įvyko šeštadienį vakarop. Leisdamasis lėktuvas propeleriu palietė žemę ir buvo apgadintas.
Pranešama, kad avarija įvyko, kai neišsiskleidė lėktuvo antsparniai.
Liudininkai lrytas.lt pasakojo, kad po incidento matė Nidos oro uosto pakilimo tako pakraštyje lėktuvą su nulaužtais visais trimis ratais ir sulankstytomis oro sraigto mentėmis. Uodega buvo ant asfalto juostos, korpusas – ant žolės. Sekmadienį virš Nidos skrendantys aviakonstruktoriai pamatė avariją ir iš karto atpažino lėktuvą, mat jis yra labai specifiškas. Iš oro taip pat gerai matėsi registracijos numeris.
Lrytas.lt neoficialiomis žiniomis, T.Karosas neturi licencijos skraidyti šiuo lėktuvu. Lėktuvas taip pat mėgino nutūpti Nidos oro uoste, kuriuo naudotis uždrausta. „Oro uostas iš tikrųjų neatitinka saugos reikalavimų, – sakė K.Auryla. – Pakilimo tako šone ir pabaigoje nėra iškirsti medžiai, darbai nėra baigti.“
Verslininkas T.Karosas yra restoranų tinklo „Čilija“ („Čili“, „Čili kaimas“ ir kt.) savininkas. Be to, jam priklauso pramogų kompleksas „Grand Casino World“ (GCW).
Brangioms mašinoms pinigų negailintis T.Karosas pernai įsigijo serijinį bolidą „Bugatti EB16.4“, kuris turėjo kainuoti ne mažiau kaip 4 mln. litų.