-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Įsigaliojus naujoms sankcijoms Baltarusijai Lietuvos aviacijos bendrovės prisideda prie ribojimų įgyvendinimo

2021 gruodžio 2 dieną Europos Sąjunga patvirtinto 5-tą sankcijų Baltarusijai paketą, kuris paskatino tarptautines lizingo bendroves, iki tol nuomojusias orlaivius dabar jau sankcionuotoms Baltarusijos oro linijoms „Belavia“, atšaukti ir susigrąžinti savo lėktuvus. Dėl palankios geografinės padėties bei aukštų orlaivių techninių paslaugų kokybės, įmonės pasirenka lėktuvų apžiūrą bei techninius remonto darbus atlikti Lietuvoje.
Lėktuvai
Lėktuvai / 123RF.com nuotr.

Valstybės valdoma nacionalinė Baltarusijos oro transporto bendrovė „Belavia“ buvo įtraukta į sankcionuojamų subjektų sąrašą dėl paramos A. Lukašenkos rėžimui bei naudos iš jo gavimui bei dėl prisidėjimo prie režimo veiksmų, kuriais sudaromos palankesnės sąlygos neteisėtai kirsti Europos Sąjungos išorės sienas.

Lietuvos aviacijos indėlis taikant sankcijas Baltarusijai

Siekdamos prisidėti prie sankcijų Baltarusijai įgyvendinimo, Lietuvos aviacijos bendrovės sudaro palankias sąlygas tarptautinėms orlaivių lizingo įmonėms iš „Belavia“ atsiimtus orlaivius tvarkyti Lietuvoje.

„FL Tecjnics“ generalinis direktorius Žilvinas Lapinskas teigia, „Lizingo bendrovėms suskubus susigrąžinti orlaivius iš sankcionuoto vežėjo, „FL Technics“ sudaro sąlygas orlaivių apžiūrą ar remontą organizuoti Lietuvoje.“ Anot jo, tai sudėtingas procesas, reikalaujantis išskirtinio bendradarbiavimo tarp įmonių, institucijų bei atitikties specialistų, siekiant užtikrinti saugumo ir procedūrų laikymąsi.

Vienas „FL Technics“ klientų, orlaivių lizingo bendrovė „K2 Aircraft Leasing Trading Limited“, registruota Airijoje, įsigaliojus EU sankcijoms Baltarusijai atšaukė visus savo orlaivius, kurie buvo išnuomoti „Belavia“ oro linijoms, taip apribodami Baltarusiškų oro linijų veiklą.

Planuojama, kad „K2 Aircraft Leasing Trading Limited“ orlaivis Boeing 737-800tvyks į tarptautinį Vilniaus oro uostą (VNO), kur jam bus atlikta patikra ir reikalingas remontas, įskaitant ir perdažymo darbus, bei, lizingo įmonės prašymu, paruošimo darbai prieš perduodant orlaivį naujiems operatoriams. Kiek tiksliai laiko orlaivis VQ-BUZ praleis „FL Technics“ angare pasakyti bus galima tik po pirminių apžiūrų, paaiškėjus reikalingų remonto darbų apimtis.

„Šiuo metu mes matome padidėjusią tokių paslaugų paklausą, nes orlaivių savininkai suskubo atsiimti savo orlaivius iš sankcionuotų įmonių ir pasirenka Vilnių bei „FL Technics“ kaip aukštos kokybės paslaugas teikiantį partnerį, įsikūrusį patogioje geografinėje vietoje. Griežtai įgyvendiname Europos Sąjungos, JAV ir Jungtinės Karalystės įvestas sankcijas Baltarusijai bei padedame mūsų klientams perleisti jų atsiimtus orlaivius naujiems operatoriams“, - teigė Žilvinas Lapinskas.

Orlaivis po apžiūros ir reikalingo remonto darbų bus perduotas naujiems operatoriams.

Planuojama, kad Lietuvą gali pasiekti iki 8 iš „Belavia“ atšauktų orlaivių, kurie čia bus paruošiami naujiems operatoriams, taip stipriai apribojant sankcionuotų oro linijų veiklą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius