Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Air France“ abejoja, ar jos laineris sudužo dėl greičio jutiklių gedimo

Prancūzijos oro bendrovės „Air France“ direktorius ketvirtadienį sakė nesantis įsitikinęs, ar jų lėktuvas „Airbus“ Atlanto vandenyne sudužo dėl sugedusių greičio jutiklių, tačiau nurodė, kad jie vis tiek bus pakeisti.
Nukritusio lėktuvo paslaptis iki šiol neįminta.
Nukritusio lėktuvo paslaptis iki šiol neįminta. / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Žurnalistų paklaustas, kodėl kompanija plačiau nekomentavo pranešimų apie nepatikimais laikomus jutiklius, naudojamus laineriuose „Airbus A330“, Pierre'as Henri Gourgeonas piktai atsakė: „Nes nesu įsitikinęs, kad šie jutikliai buvo nelaimės priežastis.“

Pasak P.H.Gourgeono, tik nuo oficialios Prancūzijos lainerio katastrofos tyrimo komisijos priklauso, kokie pranešimai bus skelbiami apie „Air France“ 447-ojo reiso lėktuvą, kuris birželio 1 dieną nukrito į vandenyną, skraidindamas iš Rio de Žaneiro į Paryžių 228 keleivius ir įgulos narius.

Tačiau oro bendrovės vadovas patvirtino susirūpinusios pilotų profesinės sąjungos pranešimus, kad „Air France“ paspartino jau anksčiau pradėtą vadinamųjų Pito vamzdelių keitimą ir modernizavimą visuose bendrovei priklausančiuose tolimųjų reisų lėktuvuose „Airbus A330“ ir „Airbus A340".

„Ši programa buvo paspartinta, nes žinome, kad per šį nelaimingą atsitikimą buvo problemų dėl greičio matavimo, – sakė jis. – „Airbus“ tvirtina, kad jie teisingi, kad šie jutikliai yra saugūs. Tikėtina, kad incidentų dėl apledėjimo sumažės naudojanti naujo tipo jutiklius.

„Galbūt nebus jokio pagerėjimo. Mes apie tai kalbamės su katastrofos tyrėjais“, – pridūrė P.H.Gourgeonas.

„Air France“ lėktuvas prieš minėtą katastrofą, kuri įvyko į šiaurės rytus nuo Brazilijos krantų, automatiškai pasiuntė keletą pranešimų apie gedimus. Remiantis jais nustatyta, kad orlaivio kompiuteriams buvo siunčiami prieštaringi duomenys apie lėktuvo greitį.

Pasak tyrėjų, tokių atvejų buvo nutikę per kitus incidentus, kai pilotams sunkiai sekėsi suvaldyti „Airbus“ lainerius, o daugelio šalių pilotai buvo perspėti peržiūrėti procedūras, taikomas prietaisams klaidingai matuojant greitį.

„Air France“ pilotų profesinės sąjungos pareikalavo paspartinti penkios savaitės prieš šią katastrofą pradėtą jutiklių keitimą ir modernizavimą, o viena iš jų pagrasino, kad pilotai nebeskraidys lėktuvais A330 ir A340.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius