Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Aštuonkojui Pauliui siūlomi milijoniniai reklamų kontraktai

Aštuonkojis Paulis
AFP/„Scanpix“ nuotr. / Aštuonkojis Paulis
Šaltinis: 15min
0
A A

Dar neprasidėjus Pasaulio futbolo čempionatui, tikriausiai mažai kas būtų nuspėję, kad didžiausiu jo laimėtoju taps aiškiaregys aštuonkojis. Dabar Paulis, teisingai nuspėjęs aštuonerių čempionato varžybų nugalėtojus, yra juokais vadinamas turtingiausiu moliusku – jo savininkams yra siūlomi milijoniniai kontraktai, praneša CNN.

Antradienį aštuonkojo Paulio šeimininkai „Sea Life“ pareiškė, kad moliuskas atsistatydina iš aiškiaregio pareigų.

Tačiau moliusko savininkai dar svarsto galimybę pasinaudoti milžinišku aštuonkojo populiarumu ir tęsti jo karjerą reklamos srityje. Už tai marketingo specialistai prognozuoja aštuonkojui dešimtis milijonų.

Reklamos guru vadinamas britas Maxas Cliffordas teigė, kad aštuonkojis laiku pasitraukė iš savo prognozių verslo.

„Paulio šimtaprocentiniai spėjimai yra neįtikėtini, tačiau, jei jis bent kartą suklys, visa jo šlovė išgaruos“, – CNN sakė M.Cliffordas. Viešųjų ryšių ekspertas pažymėjo, kad žymiuoju aštuonkoju vargu ar susidomės rimtus produktus pristatančios kompanijos.

Reklamos su aštuonkoju greičiausiai nebūtų rimtos, veikiau turėtų pralinksminti žmones. „Mes geriausi pasaulyje. Kodėl? Nes Paulis taip mano“. Arba žuvies restorano afiša galėtų būti tokia: „Jei manai, kad man gerai sekėsi su futbolu, palauk ir pamatysi, ką aš sugebu su žuvimis“, – pateikė pavyzdžių reklamos srities žinovas.

Kita CNN kalbinta ekspertė, Londono tarptautinių reklamų direktorė Allyson Stewart-Allen, sakė, kad geriausia niša reklamos srityje Pauliui būtų susijusi su dviem konkuruojančiomis kompanijomis, tokiomis kaip „Coca-cola“ ir „Pepsi“. Paulis turėtų pasirinkti vieną iš jų.

Taip pat A.Stewart-Allen teigė, kad aštuonkojis galėtų būti kokios nors firmos ikona (pavyzdžiui kelionių agentūra „Aštuonkojo kelionės“), arba galėtų būti kuriami kompiuteriniai žaidimai bei animaciniai filmukai su Paulio personažu.

Kad ir ką reklamos agentai ir aštuonkojo savininkai nuspręstų, aišku viena – reaguoti reikia greitai, nes vidutinė galvakojų moliuskų gyvenimo trukmė yra treji metai, o Pauliui jau dveji su puse.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 1 Futbolas
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min