Kaip pranešama, evakuacija buvo paskelbta tik tuomet, kai stiuardesės lauke pastebėjo gaisrą.
Saugumo pareigūnė klaidą iškart nevykdyti evakuacijos įvardijo „neįprasta“.
Katastrofos metu žuvo dvi kinės paauglės, dar apie 180 keleivių iš 307 buvo sužeisti.
Trečiadienį vykusios spaudos konferencijos metu Nacionalinės transporto saugos valdybos pirmininkė Deborah Hersman teigė, kad pilotai pirmosiomis sekundėmis turėjo ryšį su eismo kontrolieriais ir kad pilotai stiuardesėms nurodė neliepti evakuotis.
„Kiek neįprasta, jog įgula nepaskelbė evakuacijos iškart po lėktuvo katastrofos, – sakė D.Hersman, – Nežinome, ką pilotai galvojo.“
Ji patvirtino, kad kai kurios evakuacijos čiuožyklos prisipūtė lėktuvo viduje, sužeisdamos vieną stiuardesę ir trukdė keleiviams pabėgti.
Kaip jau buvo skelbta, pilotas „Boeing 777“ tipo lėktuvą San Fransiske tupdė pirmą kartą, šalia jo buvęs pilotas-instruktorius taip pat savo darbą atliko pirmą kartą
D.Hersman teigė, kad pilotas tyrėjams paaiškino, jog apie 150 metrų aukštyje jį apakino kažkokia šviesa, tai įvyko likus 34 sekundėms iki nelaimės ir tos akimirkos, kai „Boeing“ greitis ėmė mažėti.
Anot D.Hersman, neatmetama galimybė, jog pilotą galėjo apakinti lazerio spindulys.
Pranešama, kad pilotas-instruktorius likus sekundėms iki avarijos pastebėjo, jog traukos automatinio valdymo sistema nepalaiko reikiamo greičio.
JAV tyrėjai ir toliau peržiūri skrydžio duomenis ir vaizdo medžiagą, jau apklausė keturis pilotus ir pusę skrydžio palydovių. Nelaimės metu pilotų kabinoje buvo trys iš keturių pilotų.
Kelios stiuardesės yra ligoninėje, trys iš jų iš orlaivio iškrito smūgio metru atitrūkus lėktuvo uodegai.