„Tai nebuvo nepaprastoji situacija. Mūsų lakūnai įvykdė visas saugumo taisykles “, – interviu laikraščiui pareškė „airBaltic“ viceprezidentas Janis Vanagas.
Pasak J.Vanago, priskrendant prie Talino lakūnai pastebėjo, kad viename variklių pakito alyvos slėgis, ir jie išjungė variklį.
„Jie užbėgo už akių galimam pavojui. Lakūnai labai stropiai rengiami tokioms situacijoms“, – sakė J.Vanagas.
Lėktuvu skridęs Urmetas Janesas sakė pastebėjęs, jog likus maždaug dešimt minučių iki tūpimo variklių gausmas pritilo, o vieno variklių mentės ėmė suktis labai lėtai. Tūpimas buvo minkštas, pažymėjo keleivis.
„Viskas buvo kaip ir kontroliuojama. Kai išlipdamas paklausiau stiuardesės, ar jie tūpia su vienu varikliu, ji atsakė, kad ne visada“, – pridūrė U.Janesas.
Oro uostas pasirengė blogiausiam variantui, kai lakūnas pranešė dispečeriui, kad sugedo variklis. Reisą sutikti buvo parengta specialioji technika ir gelbėtojai.
Aviacijos ekspertas Tonu Aderis papasakojo, kad tūpti su vienu veikiančiu varikliu nėra sunku lakūnams, o sutrikus alyvos slėgiui variklyje, reikia jį išjungti, kad jis nesugestų.
Pasak J.Vanago, variklis buvo suremontuotas Talino oro uoste, ir lėktuvas toliau dirbo pagal grafiką.