Maisto produktai būtų pristatomi lengvose maždaug dviejų metrų ilgio ir metro pločio kapsulėse. Kapsulės judėtų polietileno vamzdžiais, nutiestais po žeme. Jas varytų asinchroniniai elektriniai varikliai, išdėstyti palei bėgius, kurie ir maitintų juos. Buvo nuspręsta atsisakyti minties naudoti pneumatinį transportavimo būdą pasinaudojant oro slėgio pokyčiu dėl didelio krovinių svorio.
Šį projektą rengianti mokslininkų, inžinierių ir transporto verslo atstovų grupė jau sukūrė eksperimentinę sistemą, kuriai įrengti reikia 15 mln. svarų sterlingų. Be to, pateiktas planas tokią sistemą išbandyti Londono Kroidono rajone.
Mokslininkų idėjų realizavimas iš viso kainuotų 400 mln. svarų sterlingų, tačiau investicijos atsipirktų per penkerius metus, teigia „Foodtubes“ projekto vadovas Noelis Hodsonas. Anot jo, tokio maisto produktų pristatymo būdo pranašumai, palyginti su įprastais transportavimo būdais, yra akivaizdūs: apie 92 proc. degalų, kuriuos sunaudoja sunkvežimis, reikia jam pačiam judėti. Be to, didelę laiko dalį mašina važinėja tuščia. Kitą vertus, „Foodtubes“ reikia ne tik finansinių investicijų, bet ir sukurti revoliucinę infrastruktūrą.
Skelbiama, kad maisto vamzdynais jau susidomėjo keli prekybos tinklai bei Londono transporto tarnyba, tačiau valdžia neskuba aktyviai dalyvauti šiame projekte.