Tai reiškia, kad vieno iš septynių vaikų, pradėjusių lankyti mokykla gimtoji kalba nėra anglų. Dėl šios priežasties mokyklos susiduria su papildomais sunkumais ir turi samfdyti specialistus, kurie galėtų išmokyti užsieniečius vaikus visų gramatikos subtilybių.
2004-aisiais pradinėse mokyklose mokėsi apie 113 500 imigrantų vaikų, o dabar tokių vaikų yra 566 000.
Vidurinėse mokyklose tokių vaikų yra apie 349 000, t.y. 10 procentų visų moksleivių. Taigi, sudėjus abu skaičius – ne britų moksleivių šalyje yra beveik milijonas, o tiksliau 915 000.
Šėšėlinės vyriausybės imigracijos ministras Damianas Greenas neabejoja, kad dėl valdžios delsimo reguliuoti imigraciją, šiandien šalies mokytojai susiduria su kur kas didesniais sunkumais, mokydami svetimšalius vaikus anglų kalbos, kuri turėtų būti gimtoji.
Be to, mokyklose moksleiviai tarpusavyje kalba įvairiausiomis kalbomis. Apskaičiuota, kad šalies mokyklose moksleiviai kalba apie 240 skirtingų kalbų. Daugiausiai moksleivių kalba Punjabi kalba.
Dešimtyje mokyklų nėra nei vieno vaiko, kurio gimtoji kalba būtų anglų, o tai, pasask specialistų neigiamai atsiliepia ne tik mokymo kokybei, bet ir galimybei vaikams tarpusavyje bendrauti angliškai.