Kaip rašo britų visuomeninis transliuotojas BBC, karalienės tinklalapį, kuris buvo įsteigtas 1997 metais, dabar papildys daugybė vaizdo medžiagos ir istorinių dokumentų.
Tarp jų yra, pavyzdžiui, karalienės Victorijos dienoraštis, kuriame ji aprašo savo pirmąjį susipažinimą su nauju Alexandero Bello išradimu – telefonu.
Kas savaitę karalienės tinklalapyje apsilanko maždaug ketvirtadalis milijono žmonių.
Kai buvo įsteigtas tinklalapis, karalienė sakė, kad kai kuriems tėvams, taip pat seneliams ir senelėms internetas atrodo kažkoks paslaptingas.
Dabar, praėjus 12 metų, tinklalapis atnaujintas, kad būtų įdomesnis naujoms kartoms.
BBC korespondentas karališkosios šeimos klausimais Peteris Huntas sako, kad nors per tinklalapį Britanijos monarchija tapo labiau prieinama, pati karalienė nėra nuolatinė interneto lankytoja.
„Mes negalime parašyti jai elektroninio laiško arba manyti, kad karalienė pradės rašyti savo interneto dienoraštį, lankysis svetainėse“, – sako jis.
Per pirmuosius veikimo metus Elizabeth II tinklalapį aplankė daugiau kaip 100 mln. lankytojų – jis tapo vienu populiariausiu tinklalapių per visą interneto egzistavimo laiką. O tą savaitę, kai žuvo princesė Diana, tinklalapyje užfiksuoti 35 mln. apsilankymų.
Tinklalapis www.royal.gov.uk – ne vienintelė galimybė karalienei naudotis internetu. 2007 metais karalienė atidarė savo kanalą didžiausios pasaulyje vaizdo medžiagos sistemos svetainėje YouTube.
Monarchės vaizdo kanale galima surasti Elizabeth II kalėdinį kreipimąsi į tautą, taip pat pamatyti ir naujos, ir istorinės dokumentinės vaizdo kronikos, kurioje dalyvauja Britanijos karalienė ir kiti karališkosios šeimos nariai.