Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Daugiau kaip šimtui Rusijos žiniasklaidos priemonių laikinai uždrausta akredituotis Ukrainoje

Russia today Krymą prie Rusijos jau prijungė
"Russia today" Krymą prie Rusijos jau prijungė
Šaltinis: BNS
0
A A

Ukrainos saugumo tarnyba (UST) surašė tas Rusijos žiniasklaidos priemones, kurioms bus laikinai draudžiama akredituotis Ukrainoje.

Tai padaryta vykdant Aukščiausiosios Rados vasario 12 dienos nutarimą „Dėl laikino žurnalistų ir kai kurių Rusijos Federacijos masinės informacijos priemonių atstovų akreditacijos Ukrainos valstybinės valdžios organuose sustabdymo“.

„Sąrašas surašytas ir vasario 19 dieną pateiktas Aukščiausiosios Rados aparatui. Sąraše – daugiau kaip 100 priemonių. Sprendimas buvo priimamas atskirai kiekvienai jų, kruopščiai patiktinus turinį“, – sakė naujienų agentūrai „Interfax“ UST atstovė Olena Hitlianska.

Ji nurodė, kad sąraše yra įvairios Rusijoje registruotos rusiškos žiniasklaidos priemonės – televizijos, informacijos agentūrų, laikraščių, interneto portalų atstovai.

Dokumente pažymima, kad tokia akreditacija stabdoma iki antiteroristinės operacijos pabaigos Donbase.

Pasak naujienų agentūros „RIA Novosti“, sąraše yra agentūra „Russia Today“ ir visi rusiški televizijos kanalai, išskyrus „Dožd“.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min