TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Davidas Cameronas atsiprašė, kad samdė buvusį redaktorių, nuteistą dėl pokalbių telefonu pasiklausymo

Davidas Cameronas
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / Davidas Cameronas
Šaltinis: BNS
0
A A

Britų ministras pirmininkas Davidas Cameronas antradienį sakė, jog suklydo 2007 metais savo komunikacijų direktoriumi nusamdydamas Andy Coulsoną, kuris anksčiau buvo Ruperto Murdocho bulvarinio laikraščio redaktorius, o dabar buvo pripažintas kaltu dalyvavus sąmoksle klausytis pokalbių telefonu.

Politiniai oponentai seniai kėlė klausimus dėl D.Camerono sprendimo nusamdyti A.Coulsoną, kuris prieš tai atsistatydino iš dabar nebeegzistuojančio laikraščio „News of the World“ redaktoriaus posto, nes du jo darbuotojai buvo nuteisti kalėti dėl telefonų pasiklausymo.

Nuosprendis A.Coulsonui dabar gali pakenkti konservatorių lyderio D.Camerono reputacijai prieš kitais metais įvyksiančius nacionalinius rinkimus. Opozicinė Leiboristų partija sako, jog tai, kaip ministras pirmininkas priima sprendimus, turi trūkumų.

„Scanpix“ nuotr./Buvusio Didžiosios Britanijos premjero Davido Camerono atstovas spaudai Andrew Coulsonas
„Scanpix“ nuotr./Buvusio Didžiosios Britanijos premjero Davido Camerono atstovas spaudai Andrew Coulsonas

Žinutėje britų televizijai, kuri buvo įrašyta mažiau ne dvi valandos po verdikto paskelbimo, D.Cameronas stengėsi apriboti žalą savo įvaizdžiui skubiai ir nedviprasmiškai atsiprašydamas.

Labai atsiprašau, kad jį nusamdžiau, tai buvo blogas sprendimas, – sakė D.Cameronas.

„Labai atsiprašau, kad jį nusamdžiau, tai buvo blogas sprendimas“, – sakė D.Cameronas apie A.Coulsoną ir pridūrė, kad siūlo „visišką ir nuoširdų“ atsiprašymą.

„Klausinėjau jo, ar jis žinojo apie telefono (pokalbių) pasiklausymą, ir jis sakė, kad nežinojo, ir aš priėmiau tuos patikinimus ir daviau jam šį darbą“, – sakė ministras pirmininkas.

46-erių A.Coulsonas vadovavo britų lyderio ryšiams su žiniasklaida nuo 2007 iki 2011 metų. D.Cameronas sakė suteikęs A.Coulsonui antrą šansą, kai nutrūko pastarojo, dirbusio redaktoriumi, karjera žiniasklaidoje, tačiau dabar supratęs, kad tada padarė blogą sprendimą.

A.Coulsonas neigė daręs ką nors bloga ir prieš D.Cameronui pasamdant jį, ir vėliau. Teisme A.Coulsonas sakė žinojęs apie vieną pasiklausymo incidentą, bet tas bendradarbis slėpė nuo jo savo nusikalstamą veiklą.

Leiboristų lyderis Edas Milibandas sakė, kad 2011 metais D.Cameronas padarė „katastrofišką klaidą nuspręsdamas“ nusamdyti A.Coulsoną.

Antradienį Benas Bradshaw, leiboristų parlamentaras ir buvęs kabineto ministras, parašė socialiniame tinkle „Twitter“, kad verdiktas A.Coulsonui yra „dar vienas smerkiantis kaltinimas baisiam, pasibaisėtinam D.Camerono sprendimui“.

Kai kurie D.Camerono sąjungininkai dar anuomet perspėjo jį, kad nebendradarbiautų su A.Coulsonu, nes tada sklido šiurpinantys gandai apie jo leidžiamą bulvarinį laikraštį, bet D.Cameronas neklausė šių perspėjimų.

Londono teismas išteisino laikraščių „News of the World“ ir „The Sun“ buvusią redaktorę Rebekah Brooks, kuri buvo taip pat kaltinta sąmokslu klausytis pokalbių telefonu. Ji buvo ir R.Murdocho laikraščių leidybos bendrovės „News International“ vadovė.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min