TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Didžiojoje Britanijoje dėl pasiklausymo apklausiamas policininkas teigia pats tapęs šnipinėjimo taikiniu

Paskutinio laikraščio numerio išleidimas
„Scanpix“ nuotr. / Paskutinio laikraščio numerio išleidimas
Šaltinis: BNS
0
A A

Vienas aukšto rango Didžiosios Britanijos policijos pareigūnas, 2009 metais nusprendęs neatnaujinti tyrimo dėl telefoninio šnipinėjimo, kurį vykdė žiniasklaidos magnatui Rupertui Murdochui priklausantis bulvarinis laikraštis „News of the World“, antradienį sakė neabejojantis, kad jo kontaktai telefonu taip pat buvo sekami.

Laikraštį, kurį R.Murdochas praėjusią savaitę nusprendė uždaryti dėl įsiplieskusio skandalo, Skotland Jardo komisaras asistentas Johnas Yatesas kaltina nepakankamai bendradarbiavus su policija ir neperdavus dokumentų, susijusių su neteisėta veikla.

„Esu 99 procentais tikras, jog mano telefonas buvo šnipinėjamas 2005-2006 metais“, – J.Yatesas sakė per Britanijos įstatymų leidėjų paskirto tyrimo komiteto surengtą apklausą.

Paklaustas, ar baiminasi, jog tai, jog laikraštis kišosi į jo asmeninį gyvenimą, galėjo turėti įtakos jo tyrimui, pareigūnas „kategoriškai pareiškė, jog tai nėra taip“.

J.Yatesas tai pat sakė, jog „apgailestavo“ dėl to, jog prieš dvejus metus nusprendė neatnaujinti tyrimo dėl telefoninio šnipinėjimo, nepaisant naujos informacijos.

Po 2006 metais pareigūnų atlikto tyrimo, tuometinė apie karališkąją šeimą rašiusi „News of the World“ redaktorė ir leidinio samdytas detektyvas atsidūrė už grotų.

Pastaruoju metu išaiškėjo naujų žiniasklaidos užsakymu vykdyto telefoninio šnipinėjimo atvejų, tarp jų skandalingas kaltinimas „News of the World“ laikraščiui, esą jo samdomi asmenys ištrynė du balso pašto pranešimus iš nužudytos paauglės mobiliojo telefono. Apie tuos atvejus liudija medžiaga, konfiskuota iš tuomet tyrimą vykdžiusio pareigūno.

Tačiau antradienį atsakydamas į tyrimą atliekančių parlamentarų klausimus J.Yatesas atsisakė prisiimti atsakomybę ir dėl visko kaltino R.Merdochui priklausantį britų laikraštį „News International“.

„News International“ visai neseniai mums pateikė įrodymus, kurių mums reikėjo 2005-2006 ir 2009 metais“, – sakė pareigūnas pridurdamas, kad kompanija „akivaizdžiai mus apėjo“.

Telefoninio šnipinėjimo skandalą neseniai dar labiau įaudrino buvusio ministro pirmininko Gordono Browno pareiškimas, kad R.Murdocho korporacijai priklausantys laikraščiai „The Sunday Times“ ir „The Sun“ neteisėtu būdu gavo jį liečiančios asmeninės informacijos.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min