Virtualioje gėdos lentoje portale „GuestScan“ rizikuoja atsidurti tie viešbučių svečiai, kurie nusiaubia kambarius, šiukšlina, triukšmauja, vagia arba išvažiuoja nesumokėję už paslaugas. Tikimasi, kad prie šio projekto prisidės apie 10 tūkst. Didžiojoje Britanijoje veikiančių nedidelių viešbučių, nakvynės namų, kurie siūlo tik nakvynę ir pusryčius, kempingų ir net kelionių agentūrų. Visos šios įstaigos turės galimybę minėtame portale dar prieš rezervuojant kambarius patikrinti, ar klientas nėra įtrauktas į juodąjį sąrašą.
Projektą „GuestScan“ sugalvojo verslininkas Nilas Kempbelas. Tokia mintis jam kilo pasikalbėjus su vienu draugu, turinčiu pensioną, pas kurį kartą apsistojo „pragariškas klientas“.
Verta paminėti, kad remiantis Didžiojoje Britanijoje galiojančiu Duomenų apsaugos aktu klientai turi būti informuojami, jog yra įtraukti į juodąjį sąrašą, kuriame vardai ir pavardės gali būti laikomi iki ketverių metų. Klientai turi teisę skųsti tokį sprendimą. „GuestScan“ taip pat privalės apsaugoti žmones nuo tyčinio įtraukimo į sąrašą.