TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Egiptas blokavo dešimtis naujienų svetainių, tarp jų „al Jazeera“

Al Jazeera America
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / Al Jazeera America
Šaltinis: BNS
0
A A

Egiptas trečiadienį blokavo virtinę naujienų tinklalapių, tarp jų svetaines, priklausančias Katare įsikūrusiam televizijos kanalui „al Jazeera“ bei iš Turkijos transliuojančiai opozicijos televizijai, pranešė saugumo pareigūnas.

Trečiadienio vakarą buvo nepasiekiama ir nepriklausoma svetainė „Mada Masr“, kurioje publikuojami tiriamosios žurnalistikos straipsniai apie korupciją.

Egiptas kaltina „al Jazeera“, kad ji palaiko uždraustą Musulmonų broliją. Šį islamišką judėjimą valdžia kaltina dėl smurto, prasiveržusio po to, kai 2013 metais kariškiai nušalino jį nuo valdžios.

Taip pat buvo blokuota JAV žiniasklaidos kompanijos „The Huffington Post“ svetainė arabų kalba „HuffPost Arabi“. Šis tinklalapis publikuodavo Egipto vyriausybę kritikuojančius straipsnius.

Nepasiekiama ir Musulmonų broliją palaikančio televizijos kanalo „al-Sharq“, kuris įsikūręs Turkijoje, naujienų svetainė.

Minėtas saugumo pareigūnas nurodė, kad buvo blokuotas iš viso 21 tinklalapis, bet jų pavadinimų nenurodė.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Dakaras 2018

Parašykite atsiliepimą apie 15min