Reklama, kuri turėjo padėti pritraukti turistų iš Rusijos į Estiją per žiemos atostogų sezoną, daugeliui sukėlė pasipiktinimą, nes Rusijos piliečiai, į kuriuos orientuota ši kampanija, vaizduojami kaip rūpesčių keliančios tradicinės lėlės, kurias sudėtinga įlaipinti į autobusą ir kurių neįleidžia į restoraną.
Rusijos piliečiai vaizduojami kaip rūpesčių keliančios tradicinės lėlės, kurias sudėtinga įlaipinti į autobusą ir kurių neįleidžia į restoraną.
EAS atstovas Jurgas Samelis tikino, kad atsiliepimai iš Rusijos, kur ši kampanija prasidėjo lapkričio 11 dieną, buvo teigiami.
„Nors kampanijos prognozuoti rodikliai buvo pasiekti, o tie filmukai atliko savo paskirtį, nusprendėme neberodyti jų socialiniuose tinkluose, nes jie kursto prieštaringas emocijas. Ši kampanija bus tęsiama kitais kanalai, o tie filmukai tėra vienas iš visumos elementų“, – aiškino jis.
Socialiniame tinkle „Facebook“ paskelbtos kampanijos pagrindinis prizas yra skrydis 76 žmonėms oro bendrovės „Estonian Air“ užsakomuoju reisu Maskvos ir Sankt Peterburgo į Taliną ir atostogų programa nuo sausio 30-osios iki vasario 2-osios, įskaitant apgyvendinimą, maitinimą restorane ir ekskursiją po Estijos sostinę.
Sukurti tuos reklaminius filmukus kainavo 27,8 tūkst. eurų (96 tūkst. litų).
Reklama prasideda nuo 11:50: