Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Eurostar“ traukiniai vėl pradėjo kursuoti tarp Paryžiaus ir Londono

Geležinkelių susisiekimo bendrovės „Eurostar“ greitieji traukiniai antradienį vėl pradėjo važinėti Didžiąją Britaniją, Prancūziją ir Belgiją jungiančiu maršrutu po trijų dienų pertraukos, dėl kurios dešimtims tūkstančių žmonių, susiruošusių į švenčių laikotarpio keliones, teko pakeisti savo planus.
EUROSTAR traukiniai
EUROSTAR traukiniai / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Londonas Paryžius

Pastarieji „Eurostar“ traukinių eismo sutrikimai taip pat supykdė Prancūzijos prezidentą Nicolas Sarkozy.

Pirmasis traukinys išvažiavo iš Paryžiaus geležinkelio stoties „Gare du Nord“ netrukus po 8 val. vietos (9 val. Lietuvos) laiku. Juo važiavo 750 keleivių, kurių daugelis buvo įstrigę kelias dienas.
„Eurostar“ pareigūnai sakė nustatę priežastį, dėl kurios gesdavo traukiniai, įvažiavę į tunelį, iškastą po Lamanšo sąsiauriu. Pasak jų, šiuos gedimus sukeldavo neįprastai sausas ir birus sniegas, kuris patekdavo į variklius.

Dėl šios „Eurostar“ traukinių eismo pertraukos su nepatogumais susidūrė apie 40 tūkst. žmonių. Bendrovė pareiškė jiems „nuoširdžiausią atsiprašymą“ ir pažadėjo išmokėti kompensacijas.
N.Sarkozy pirmadienį iškvietė į Eliziejaus rūmus Prancūzijos geležinkelių bendrovės SNCF vadovą asmeninio pokalbio ir nurodė jam atnaujinti „Eurostar“ traukinių eismą, sakydamas, kad susiklosčiusi padėtis yra „nepriimtina keliautojams“.

Problemos prasidėjo penktadienį, kai penki traukiniai sugedo Lamanšo tunelyje. Juose įstrigę daugiau nei 2 tūkst. keleivių kentėjo dėl oro stygiaus ir klaustrofobijos. Britų ir prancūzų televizijos transliavo interviu su išsekusiais, apsiašarojančiais keleiviais, kurie skundėsi, kad buvo palikti po žeme ilgiau nei 15 valandų. Jie negavo maisto ir vandens, taip pat nebuvo informuoti, kas iš tikrųjų vyksta.

„Eurostar“ vadovas Richardas Brownas, kuris buvo griežtai kritikuojamas dėl to, kaip kompanija sprendė šią krizę, pažadėjo, kad „mes padarysime viską, ką galime, kad visi pasiektų namus iki Kalėdų“.

Pirmenybė buvo teikiama kelias dienas įstrigusiems keleiviams, taip pat pagyvenusiems žmonėms ir keleiviams su mažamečiais vaikais, sakė „Eurostar“ operacijų vadovas Nicolas Petrovicius.

Pareigūnas nurodė, kad atlikus bandymus antradienį buvo nuspręsta paleisti du iš trijų planuotų traukinių reisų. Pasak jo, kompanija įstrigusiems keleiviams atlygins nenumatytas išlaidas.
N.Petrovicius sakė, kad sausas sniegas penktadienį prasiskverbė pro traukinių apsauginius filtrus ir pateko į variklius. Traukiniams įvažiavus į tunelį, kuriame oras buvo šiltesnis nei lauke, sniegas ištirpo, o drėgmė sukėlė jų elektros sistemų gedimus.

„Tokia sniego danga susidarė pirmą kartą per 15 metų“, – pabrėžė jis. Pareigūnas pridūrė, kad sniegas tame regione paprastai būna drėgnas ir sunkus.

„Eurostar“ taip pat nurodė atlikti nepriklausomą šių incidentų tyrimą.
Bendrovė stengiasi išvežioti anksčiau bilietus įsigijusius keleivius, todėl sustabdė naujų bilietų pardavimą ir pranešė, kad jis bus atnaujintas tik po Kalėdų.

N.Petrovicius kaltino Lamanšo tunelį eksploatuojančią bendrovę „Eurotunnel“ dėl pavėluotos keleivių evakuacijos iš sugedusių traukinių. Pareigūnas neatmetė galimybės, kad „Eurostar“ kreipsis į teismą dėl patirtų nuostolių.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Reklama
Kam ir kada reikalingi saulės akiniai ir dirbtinis akių drėkinimas
Reklama
Šiaulių banko grupės valdomi pensijų fondai į daugiabučių renovaciją investuoja dar 7,5 mln. eurų
Užsisakykite 15min naujienlaiškius