Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Informacinė diversija: viena valdžiai lojali Rusijos televizija netikėtai tulžingai išpeikė Vladimiro Putino valdymą

Vietoje įprastų žinių iš televizijos ekrano pasipylė negailestinga kritika Vladimiro Putino režimui.
Kadras iš „YouTube“ / Vietoje įprastų žinių iš televizijos ekrano pasipylė negailestinga kritika Vladimiro Putino režimui.
Šaltinis: BNS
0
A A

Per vieną Rusijos televizijos kanalą rodant vakaro naujienas, staiga buvo parodytas siužetas apie Rusijos prezidento Vladimiro Putino valdymo blogybes. Spėjama, kad tai padarė kažkuris nepatenkintas kanalo darbuotojas.

Liepos 31 dieną draugiško Čeliabinsko valdžiai ir sričiai televizijos kanalo „Vostočnyj Ekspres“ eteryje įvyko netikėtas įvykis. Naujienų laidoje rodant siužetą apie naujus tomografus Čeliabinsko ligoninėje, staiga imta rodyti dokumentinė kronika apie V.Putino valdymą.

Plataus atgarsio šis įvykis susilaukė tik šią savaitę, kai laidos vaizdo įrašas buvo įdėtas tinkle „YouTube“.

Pasak tinklalapio znak.com, į eterį V.Putino valdymo kroniką paleido režisierius, nesutariantis su vadovybe. Tuo tarpu „Gruzia Online“ tvirtina, kad Čeliabinske transliuota medžiaga buvo paimta iš rusų kalba transliuojančio Gruzijos televizijos kanalo TV PIK.

„Putino epocha – ji atnešė Rusijai visų tarptautinių žmogaus teisių gynimo organizacijų kritiką. Nužudyti žurnalistai Ana Politkovskaja ir Natalja Jestemirova. Žuvo teisininkas Sergejus Magnitskis. Už grotų atsidūrė verslininkas Michailas Chodorkovskis. Valdant Vladimirui Vladimirovičiui žodžio laisvė, susirinkimų laisvė, laisvė apskritai – primygtinai nesveikintinos. Korupcija Putino laikmečiu pasiekė neįtikėtiną mastą. Šiandien Rusija pagal kyšininkavimo lygį – greta Ugandos ir Togo“, – sakyta transliuotame siužete.

VIDEO: Skandalas Čeliabinsko televizijos kanale „Vostočnyj Ekspres“

„Vostočnyj Ekspres“ vadovas Valerijus Šagijevas Čeliabinsko regione 2012 metais vadovavo V.Putino rėmėjų grupei per prezidento rinkimų kampaniją. V.Šagijevas neplanuotą įsikišimą naujienų laidoje pavadino „chuliganizmo aktu“ ir žadėjo atleisti už laidą atsakingą režisierių.

Kaip rašoma portalo „Delovoi Kvartal“ tinklalapyje chel.dkvartal.ru, minėtas siužetas eteryje buvo rodomas ilgiau kaip dvi minutes, kol kanalo vadovybei pavyko nutraukti transliaciją. Kadangi naujienų laida buvo visiškai nutraukta ir vietoj jos paleista reklama, o vėliau imta rodyti archyvinė programa, matyt, „Vostočnyj Ekspres“ vadovus tuo metu buvo apėmusi panika.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min