„Buvau vienas iš tų „laimingųjų“, įstrigusių Europoje. Tik išskridau ir atšaukė visus skrydžius, – 15min.lt pasakojo R.Birštonas. – Namo planavau parskristi penktadienį, tačiau Vokietijoje teko praleisti ir šeštadienį, ir sekmadienį. Avialinijų atstovai vis kartojo „kitas skrydis įvyks“, tačiau lėktuvai taip ir nepakilo“.
Nesulaukęs jokių garantijų, vyras nutarė Didžiąją Britaniją pasiekti traukiniu. Lietuvis norėjo iš Hanoverio nuvykti į Paryžių arba Briuselį ir iš ten „Eurostar“ traukiniu grįžti į Angliją. „Eurostar“ traukiniai buvo perpildyti. Įsigyti bilietą galėjau tik ketvirtadieniui, t.y. po keturių dienų. Tačiau buvo likę tik liukso klasės bilietai, kurių kaina, žinoma, buvo užkelta, nes visi iš susiklosčiusios situacijos daro verslą“, – pasakojo lietuvis.
Kita artimiausia galimybė „Eurostar“ traukiniu nuvažiuoti į Didžiąją Britaniją buvo penktadienis, tačiau laukti visą savaitę R.Birštonui atrodė pernelyg ilgai. Tuomet ir teko pasirinkti kitą kelionės variantą, leidusį namų link pajudėti jau pirmadienį, tačiau itin sudėtingai.
Vyras net penkis kartus keitė traukinį, o jo maršrutas atrodė štai taip: Hanoveris–Dortundas, Dortmundas–Achenas, Achenas–Liege, Liege–Lilis, Lilis–Kalė. Iš Prancūzijos uosto Kalė keltu, kurio kaina taip pat, pasak pašnekovo, buvo gerokai padidinta (65 eurai į vieną pusę) į Doverį persikėlusį vyrą pasitiko draugas, nuvežęs į Lutono oro uostą, kur R.Birštonas buvo palikęs savo automobilį. „Gera naujiena buvo ta, kad oro uosto automobilių stovėjimo aikštelėje nereikėjo mokėti už papildomas dienas“, – džiaugėsi vyras.
R.Birštonas įsitikinęs, kad jo atvejis nebuvo pats blogiausias ir teigia niekuo nesiskundžiąs. Pasak jo, Didžiojoje Britanijoje skrydžiai šiuo metu po truputį atnaujinami, tačiau atidaryti kol kas dar ne visi oro uostai.