Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 09 08 /11:20

Jak-42 katastrofa: rasti visų žuvusiųjų kūnai, svarstomos skirtingos katastrofos versijos

Lenta.ru informuoja, kad rasti visi sudužusio lėktuvo Jak-42 keleivių kūnai.
Rusijoje sudužo lėktuvas Jak-42
Rusijoje sudužo lėktuvas Jak-42 / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 Aviakatastrofa

15min.lt jau rašė, kad žinomą ledo ritulio komandą „LokomotIv“ skraidinęs laineris sudužo trečiadienį vos pakilęs iš Jaroslavlio oro uosto.

Ketvirtadienio rytą jau buvo rasti visų žuvusiųjų kūnai. Atpažinti 16 iš 43 žuvusiųjų.

Iš viso lėktuvu skrido 45 žmonės – ledo ritulio komanda „Lokomotiv“ ir aštuoni ekipažo nariai. Nors ir labai smarkiai nukentėję, po katastrofos gyvi liko du vyrai: ritulininkas Aleksandras Galimovas ir stiuardas Aleksandras Sizovas. 

Jaroslavlio srities gubernatorius po katastrofos pareiškė, kad žuvusiųjų šeimų skausmą bandys sušvelninti 300 tūkst. rublių kompensacijomis. Pati aviakompanija sumokės žuvusiųjų šeimoms po 2 mln. rublių, o miesto valdžia – dar po 150 tūkst. rublių.

Katastrofos aplinkybės: versijos

Jak-42, priklausantis aviakompanijai „Jak servis“, sudužo vos pakilęs iš oro uosto. Atsiplėšęs nuo žemės, lėktuvas pradėjo svirti ant kairiojo sparno. Netrukus sudužo ant upės Volgos kranto. Lėktuvas lūžo taip, kad jo uodega liko sausumoje, o likusi dalis kartu su keleiviais paniro į vandenį.

Šiuo metu svarstomos net kelios katastrofos versijos. Vieni ekspertai kaltina nekokybiškus degalus, kiti kalba apie sugedusį vieną iš variklių. Trečioji versija – piloto klaida. Manoma, kad lėktuvas galėjo kliudyti oro uosto ryšio bokštą.

Kiek anksčiau buvo skelbta, jog lėktuvui pakilti nepakako tako ilgio. Vėliau ši versija paneigta, nes Jaroslavlio oro uosto pakilimo tako ilgis – 3 km. Tokio ilgio pakaktų pakilti net gerokai didesniems lėktuvams, pavyzdžiui, „Ruslan“.

Papildyta 11.20 val. Kaip newsru.com informavo šaltiniai katastrofos tyrimo komisijoje, aiškėja naujos detalės. Ekspertai teigia, kad įsibėgėdamas lėktuvas net 400 m juostos dalį važiavo ne asfaltu, o žole. Tačiau dirvoje liko tik galinių lainerio ratų pėdsakai. tai galėtų reikšti, jog pilotai bandė iš paskutiniųjų pakelti lėktuvo priekį, atplėšti lainerį nuo žemės net ir tokiomis netinkamomis sąlygomis.

Ekspertų nuomone, pilotai privalėjo skubiai stabdyti lainerį avariniu būdu. Skrydžių valdymo centras praneša, kad pilotai nepranešė jokių detalių, kurios leistų įtarti lėktuvą buvus netvarkingą. paskutiniai girdėti lakūnų žodžiai - tai prašymas pakilti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius