TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Jak-42 katastrofos užsklandą praskleidus: lėktuvui kilti trukdė „neaiški stabdymo jėga“

Paskutiniai kadrai prieš katastrofą
Kadras iš „YouTube“ / Paskutiniai kadrai prieš katastrofą
Šaltinis: 15min
0
A A

Rugsėjo 7 d. prie Jaroslavlio sudužęs Jak-42 iki šiol kaitina aistras. Visa „Lokomotiv“ ledo ritulio komanda atgulė amžino poilsio, tačiau iki šiol neatsakyta į esminius klausimus. Kaip galėjo pilotai padaryti tokią apmaudžią klaidą, kodėl lėktuvas nesugebėjo pakilti?

Naujausios ekspertų išvados tokios: lėktuvas išriedėjo už pakilimo tako apytikriai 400 m ir tik tuomet atsiplėšė nuo žemės.

Tarpvalstybinio tyrimų komiteto išvadose kalbama apie „neaiškią papildomą stabdymo jėgą“, kuri ir tapo katastrofos priežastimi. Anksčiau žiniasklaida tvirtino gavusi duomenų, jog antrasis lėktuvo pilotas pamiršo išjungti rankinį stabdį. Tačiau pareigūnai suskubo šią versiją neigti.

„Lėktuvas nuo žemės atsiplėšė jau nebe pakilimo take. Jis galėjo pakilti tik 5-6 metrus, vėliau ėmė svirti į kairę. Tuomet susidūrė su žeme“, – tvirtina ekspertai.

Jų teigimu, lėktuvo nosį pilotas pradėjo kelti esant 185 km/val greičiui. Jau po 6 sek varikliai perjungti į skrydžio režimą. Tačiau tuomet labai sumažėjo pagreitis. Kodėl lėktuvas nustojo greitėti, lieka iki galo neaišku.

Maksimalus greitis, kuriuo įsibėgėjo netrukus sudužęs lėktuvas, buvo 230 km/val.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min