Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Kanų liūtai 2011“ vertins ir kūrybos efektyvumą

„Kanų liūtai“
Tomo Tumalovičiaus / reporteris.com / „Kanų liūtai“
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

58-asis tarptautinis reklamos festivalis „Kanų liūtai 2011” („Cannes Lions“), birželio 19–25 dienomis pakviesiantis į Prancūziją, šiais metais pristato naują apdovanojimų kategoriją – „Kūrybos efektyvumo“ („Creative Effectiveness“).

Reklamos, rinkodaros ir ryšių su visuomene profesionalai jau gali teikti paraiškas naujajai kategorijai. Galutinis festivalio „Kanų liūtai 2011“ kategorijų sąrašas bus paskelbtas 2011 m. sausio 27 d.

„Tikimės, kad naujoji festivalio kategorija paskatins reklamos, rinkodaros ir ryšių su visuomene specialistus ne tik būti kūrybingiems, tačiau ir siekti kuo geresnių rezultatų užsakovams“, – sako festivalio vykdomasis direktorius Terry Savage'as. Jo teigimu, vis svarbesniu kriterijumi vertinant reklamą tampa investicijų grąžos indeksas (ROI), todėl, einant koja kojon su rinka, kasmet atnaujinamas ir konkurso kategorijų sąrašas.

Prestižiniais „Grand Prix“ ir „Kūrybos efektyvumo“ trofėjais bus apdovanoti projektai, padarę didžiausią išmatuojamą poveikį užsakovo verslui, paveikę vartotojų elgseną, prekės ženklo vertę ir žinomumą, pardavimą bei pelną. 25 proc. „Kūrybos efektyvumo“ kategorijos žiuri vertinimo lems projekto strategija, 25 proc. – pati idėja, o 50 proc. – sėkmingi kampanijos rezultatai.

Naujojoje kategorijoje gali varžytis tik 2010-ųjų festivalyje įvertinti projektai: tiek pelnę apdovanojimus, tiek tiesiog įvertinti teisėjų ir pripažinti kaip aukštos klasės kūrybos darbai. Šios kategorijos dalyvio mokestis – 1 185 eurai.

Tarptautinis reklamos festivalis „Kanų liūtai” („Cannes Lions“) – didžiausias pasaulyje šio žanro renginys, kurio metu daugiau kaip 8 000 žmonių iš 95 pasaulio šalių dalyvauja parodose, reklamos peržiūrose, daugiau nei 50-yje aukščiausio lygio seminarų, 30-yje kūrybinių dirbtuvių, meistriškumo seminaruose ir apdovanojimų ceremonijose. Laimėti prestižinius tarptautinius apdovanojimus kasmet pretenduoja per 24 tūkst. darbų.

Lapkričio 18 d. penkių didžiųjų Lietuvos miestų gyventojai turės galimybę kino teatruose išvysti geriausias „Kanų liūtų 2010“ reklamas. Į dviejų valandų reklamos seansą kviečia festivalio „Kanų liūtai“ atstovas Lietuvoje nemokamas nacionalinis laikraštis „15 min".

Komentarai
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min