Festivalio vadovas Philip‘as Thomas teigia, kad palyginti su 2009 m., kai pateiktų paraiškų buvo sumažėję 20 proc, dabartinis jų skaičius rodo rinkos atsigavimą. „Kanų liūtų“ festivalis – realios situacijos komunikacijos industrijoje atspindys, – sako Ph. Thomas. – Ekonominio pakilimo ženklai matyti ne tik tose šalyse, iš kurių to ir buvo tikėtasi (Lotynų Amerikos ar Indijos), bet ir tokiose šalyse kaip Švedija, Turkija, Jungtinė Karalyste, JAV – iš jų buvo gauta gerokai daugiau paraiškų“.
Šiais metais JAV pateikė net 3370 paraiškų, Brazilija – 2115, Vokietija – 1891, Didžioji Britanija – 1680, Indija – 1076, o Australija – 1025.
Rezultatai taip pat parodė nevienodas augimo tendencijas skirtingose apdovanojimų kategorijose. „Kai kurios tradicinės sritys vis dar yra smukusios, tačiau labai padaugėjo paraiškų žiniasklaidos planavimo ir Interneto reklamos kategorijose“, – sako festivalio vadovas. Taip pat daug dėmesio susilaukė praeitais metais atsiradę apdovanojimai – ypač už Ryšius su visuomene ir Pardavimų skatinimą. Šiemet pateiktų paraiškų skaičius šiose kategorijose išaugo atitinkamai 32 proc. ir 43 proc.
Šiuo metu su nekantrumu laukiame atvykstančių 12-os žiuri komisijų, kurie atliks atsakingą ir nelengvą užduotį – peržiūrės, įvertins ir išrinks kiekvienos apdovanojimų kategorijos laimėtojus“, – sako Philip‘as Thomas.
Tarptautinis reklamos festivalis „Kanų liūtai” („Cannes Lions“) – didžiausias pasaulyje šio žanro renginys. Laimėti prestižinius tarptautinius apdovanojimus kasmet pretenduoja per 22 500 darbų iš viso pasaulio. Visą festivalio savaitę daugiau kaip 6000 žmonių iš 90 pasaulio šalių dalyvauja parodose, reklamos peržiūrose, daugiau nei 50-yje aukščiausio lygio seminarų, 30-yje kūrybinių dirbtuvių, meistriškumo seminaruose ir apdovanojimų ceremonijose.
Daugiau informacijos www.kanuliutai.lt.
Kategorija |
2009 m. |
2010 m. |
Pasikeitimas (proc.) |
Interneto reklamos (Cyber ) |
2205 |
2603 |
+ 18 proc. |
Dizaino (Design) |
1139 |
1297 |
+ 14 proc. |
Savireklamos (Direct) |
1364 |
1440 |
+ 5.5 proc. |
Filmų (Film) |
3453 |
3191 |
- 7.5 proc. |
Žiniasklaidos planavimo (Media) |
1840 |
2162 |
+ 17.5 proc. |
Lauko reklamos (Outdoor) |
4498 |
3822 |
- 15 proc. |
Ryšių su visuomene (PR) |
431 |
571 |
+ 32 proc. |
Spaudos (Press) |
5048 |
4821 |
- 4.5 proc. |
Pardavimų skatinimo (Promo & Activation) |
1118 |
1595 |
+ 43 proc. |
Radijo (Radio) |
1153 |
1235 |
+ 7 proc. |
Titanium and Integrated Lions |
403 |
395 |
- 2 proc. |
Filmų kūrėjų (Film Craft) |
Nėra duomenų |
1110 |
Nėra duomenų |
IŠ VISO |
22652 |
24242 |
+ 7 proc. |