Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Kanų liūtai“ – šiemet daugiau norinčiųjų laimėti trofėjų

Birželio 20-26 dienomis vyksiantis didžiausias pasaulyje reklamos festivalis „Kanų liūtai“ šiemet pritraukė daugiau nei 24 tūkst. darbų iš 90-ties pasaulio šalių. Projektų, pretenduojančių laimėti „Auksinio liūto“ trofėjų, net 7 proc. daugiau nei pernai ir šis rezultatas yra ketvirtasis pagal paraiškų gausą per visus 57-is festivalio gyvavimo metus.
„Kanų liūtai“
„Kanų liūtai“ / Organizatorių nuotr.

Festivalio vadovas Philip‘as Thomas teigia, kad palyginti su 2009 m., kai pateiktų paraiškų buvo sumažėję 20 proc, dabartinis jų skaičius rodo rinkos atsigavimą. „Kanų liūtų“ festivalis – realios situacijos komunikacijos industrijoje atspindys, – sako Ph. Thomas. – Ekonominio pakilimo ženklai matyti ne tik tose šalyse, iš kurių to ir buvo tikėtasi (Lotynų Amerikos ar Indijos), bet ir tokiose šalyse kaip Švedija, Turkija, Jungtinė Karalyste, JAV – iš jų buvo gauta gerokai daugiau paraiškų“.

Šiais metais JAV pateikė net 3370 paraiškų, Brazilija –  2115, Vokietija – 1891, Didžioji Britanija – 1680, Indija – 1076, o Australija – 1025. 

Rezultatai taip pat parodė nevienodas augimo tendencijas skirtingose apdovanojimų kategorijose. „Kai kurios tradicinės sritys vis dar yra smukusios, tačiau labai padaugėjo paraiškų žiniasklaidos planavimo ir Interneto reklamos kategorijose“, – sako festivalio vadovas. Taip pat daug dėmesio susilaukė praeitais metais atsiradę apdovanojimai – ypač už Ryšius su visuomene ir Pardavimų skatinimą. Šiemet pateiktų paraiškų skaičius šiose kategorijose išaugo atitinkamai 32 proc. ir 43 proc.

Šiuo metu su nekantrumu laukiame atvykstančių 12-os žiuri komisijų, kurie atliks atsakingą ir nelengvą užduotį – peržiūrės, įvertins ir išrinks kiekvienos apdovanojimų kategorijos laimėtojus“, – sako Philip‘as Thomas.

Tarptautinis reklamos festivalis „Kanų liūtai” („Cannes Lions“) – didžiausias pasaulyje šio žanro renginys. Laimėti prestižinius tarptautinius apdovanojimus kasmet pretenduoja per 22 500 darbų iš viso pasaulio. Visą festivalio savaitę daugiau kaip 6000 žmonių iš 90 pasaulio šalių dalyvauja parodose, reklamos peržiūrose, daugiau nei 50-yje aukščiausio lygio seminarų, 30-yje kūrybinių dirbtuvių, meistriškumo seminaruose ir apdovanojimų ceremonijose.

Daugiau informacijos www.kanuliutai.lt.

Kategorija

2009 m.

2010 m.

Pasikeitimas (proc.)
2009 - 2010

Interneto reklamos (Cyber )

2205

2603

+ 18 proc.

Dizaino (Design)

1139

1297

+ 14 proc.

Savireklamos (Direct)

1364

1440

+ 5.5 proc.

Filmų (Film)

3453

3191

- 7.5 proc.

Žiniasklaidos planavimo (Media)

1840

2162

+ 17.5 proc.

Lauko reklamos (Outdoor)

4498

3822

- 15 proc.

Ryšių su visuomene (PR)

431

571

+ 32 proc.

Spaudos (Press)

5048

4821

- 4.5 proc.

Pardavimų skatinimo (Promo & Activation)

1118

1595

+ 43 proc.

Radijo (Radio)

1153

1235

+ 7 proc.

Titanium and Integrated Lions

403

395

- 2 proc.

Filmų kūrėjų (Film Craft)

Nėra duomenų

1110

Nėra duomenų

IŠ VISO

22652

24242

+ 7 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius