Kinija praktiškai nuo nulio sukūrė didžiausią pasaulyje greitaeigio geležinkelio sistemą, tačiau liepą įvykęs dviejų greitųjų traukinių susidūrimas, nusinešęs 40 žmonių gyvybių, paskatino įšaldyti naujus projektus.
Naujas eksperimentinis traukinys buvo pristatytas praeitą savaitgalį rytinėje Šandongo provincijoje valstybinės traukinių gamybos bendrovės „CSR Corp.“, nurodė dienraštis „China Daily“.
Grakščios išvaizdos traukinys, kurio dizainą įkvėpė senovinis kinų kardas, pagamintas naudojant anglies pluoštu sutvirtintą plastiką ir magnio lydinius, siekiant sumažinti svorį ir padidinti greitį, sakoma pranešime.
Tačiau neskelbiama, ar šis šešių vagonų traukinys bus eksploatuojamas komerciniais pagrindais.
Kinijoje daugelis greitųjų traukinių gali važiuoti apie 300 kilometrų per valandą greičiu, tačiau vyriausybė nurodė sumažinti greitį po liepą įvykusios CSR pagamintų traukinių avarijos.