Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Kremliui lojali žiniasklaida apkaltino Vakarus protestų Honkonge organizavimu

Studentų protestas Honkonge
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / Studentų protestas Honkonge
Šaltinis: 15min
0
A A

Rusijos televizijos ir toliau nesustodamos skleidžia melą. Kremliui pavaldus TV kanalas „Rossija 24” pareiškė, kad demokratinių jėgų protestai Honkonge buvo organizuoti Didžiosios Britanijos ir JAV, rašo naujienų svetainė telegraph.co.uk.

„Rossija 24” žurnalistai, laikydamiesi antivakarietiškos Maskvos politikos linijos, pareiškė, kad „Occupy Central“ judėjimo organizatoriai buvo „apmokyti amerikiečių slaptųjų tarnybų“.

„Protestuotojų taktika tiksliai sutampa su „oranžinių revoliucijų“ pradžia“, – pareiškė kanalo žurnalistai, turėdami omenyje masinius protestus Gruzijoje, Ukrainoje ir Kirgizijoje pirmajame XXI a. dešimtmetyje.

„Rossija 24” žurnalistai, laikydamiesi antivakarietiškos Maskvos politikos linijos, pareiškė, kad „Occupy Central“ judėjimo organizatoriai buvo „apmokyti amerikiečių slaptųjų tarnybų“.

Antradienį parodytame reportaže kalbinti „ekspertai“ taip pat pareiškė tikintys, kad Didžioji Britanija prisidėjo prieš šių protestų organizavimo, nes „po buvusios kolonijos perdavimo Kinijai, jos (Didžiosios Britanijos) įmonės netenka pelnų“.

Būtina pažymėti, kad Kinijos žiniasklaida protestuotojus Honkonge irgi apkaltino ryšiais su JAV vyriausybe. Pekino valdžiai lojalus dienraštis „Wen Wei Po“ neseniai pareiškė, kad 17 m. Honkongo studentų lyderis Joshua Wongas prieš protestus susitiko su JAV ambasados Honkonge darbuotojais ir gavo finansinę paramą. Pats J.Wongas šiuos kaltinimus atmetė.

Kiti Kinijos dienraščiai taip pat apkaltino JAV Centrinę žvalgybos tarnybą (CŽV) savo darbuotojų infiltravimu į Honkongo mokymo įstaigas ir tikino, kad Didžiosios Britanijos žvalgybos agentai dirba miesto vyriausybėje, teismuose ir komercijos rūmuose.

Rusija pastaruoju metu, po įvestų Vakarų šalių sankcijų, vis dažniau palaiko Kiniją ir stiprina ryšius su Pekinu. Rugsėjo pradžioje nuo sankcijų nukentėjusi Rusijos valstybinė kompanija „Rostec“ pasirašė 10 mlrd. dolerių vertės sutartį su Kinijos anglių gamintoju. Sutarta vystyti anglių gavybą Sibire ir Rusijos Tolimuosiuose Rytuose. Be to, vystomi dvišaliai naftos gavybos Sibire ir tiekimo į Kiniją projektai. 

Vienas iš didžiausių Rusijos bulvarinių laikraščių „Komsomolskaja Pravda“ antradienį išspausdino straipsnį, kuriame pareiškė, kad „Vakarų demokratijos čempionai sutartinai remia sukilėlius“. 

Dėl to suprantamas Kremliui pavaldžios žiniasklaidos noras įsiteikti Pekinui.

Vienas iš didžiausių Rusijos bulvarinių laikraščių „Komsomolskaja Pravda“ antradienį išspausdino straipsnį, kuriame pareiškė, kad „Vakarų demokratijos čempionai sutartinai remia sukilėlius“. 

Per didelio masto prieš Kremlių nukreiptas demonstracijas Maskvoje 2011 m. pabaigoje V.Putinas ir jam lojali žiniasklaida taip pat aiškino, kad neva protestus finansuoja Vašingtonas. Maskvos „Tautų draugystės“ universiteto dėstytojas Jurijus Tavrovskis radijui „Voice of Russia“ aiškino, kad JAV naudoja protestus Honkonge kaip spaudimo priemonę Pekinui.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min