„Ant žemės gulėjo išsiskleidę parašiutai. Vienas parašiutininkas išsigelbėjo, bet du kiti, kuriuos mes irgi radome prie lėktuvo, ne“, – sakė į atsargą išėjęs policijos pareigūnas.
„Blogiausia tai, kad vienas žmogus mėgino išsigauti iš jo (lėktuvo), bet nuslydo atgal į vidų. Mes bandėme jam padėti, bet nieko negalėjome padaryti: viskas liepsnojo, netgi žemė“, – pridūrė jis.
Blogiausia tai, kad vienas žmogus mėgino išsigauti iš jo (lėktuvo), bet nuslydo atgal į vidų. Mes bandėme jam padėti, bet nieko negalėjome padaryti: viskas liepsnojo, netgi žemė, – pridūrė liudininkas.
R.Koziolas teigė, kad orlaivis skleidė keistą gausmą prieš prarasdamas kontrolę.
Gelbėtojai nelaimės vietoje sakė PAP, kad keleiviai neturėjo jokių galimybių išsigelbėti iš ugnies.
Vienas orlaivių avarijų tyrėjas, kuris katastrofos metu atsitiktinai skrido į Rudniko aerodromą, sakė negirdėjęs jokio nelaimės signalo iš sudužusio lėktuvo piloto.
„Jokio nelaimės signalo iš (orlaivio) „Piper“ per radiją negirdėjau“, – nurodė Jacekas Bogatko „Gazeta Wyborcza“.
Pasak jo, orlaivio variklio veikla turėjo sutrikti netrukus po to, kai jis pakilo, nes sudužimo vieta esanti vos už trijų kilometrų nuo aerodromo pakilimo tako.