Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Lenkijos televizijos TVP vadovas nenori finansiškai remti Baltarusijai transliuojančio kanalo Belsat TV

Aleksandras Lukašenka
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / Varšuvos ir Minsko santykiai pašlijo dėl to, kad Lenkija kritikuoja A.Lukašenkos režimą bei reiškia susirūpinimą dėl 400 tūkst. Baltarusijoje gyvenančios lenkų mažumos.
Šaltinis: BNS
0
A A

Prieštaringai vertinamas Lenkijos valstybinės televizijos TVP vadovas Piotras Farfalas penktadienį atsisakė finansiškai paremti Lenkijoje įsikūrusį ir Baltarusijai transliuojantį televizijos kanalą, kuris vertinamas kaip alternatyva Baltarusijos prezidento Aleksandro Lukašenkos griežtai kontroliuojamai šalies žiniasklaidai.

„TVP šiandien negali leisti pinigų tam, kas nėra pagaminta Lenkijoje ir kas iš viso nėra lenkų“ – laikraščiui „Polska“ sakė P.Farfalas, aiškindamas savo požiūrį į palydovinės televizijos kanalą „Belsat TV“.

„Manau, kad ši stotis iki šiol egzistuoja tik todėl, kad ją išlaiko užsienio reikalų ministerija. Nesutinku, kad TVP turi papildomai mokėti iš savo biudžeto“, – sakė P.Farfalas.

„Jei turėčiau pasirinkti tarp "Belsat TV" ir vaikiško animacinio kanalo, mano pasirinkimas būtų aiškus“, – kalbėjo jis apie televizijos kanalą, kuris savo transliacijas į Baltarusiją pradėjo 2007 metų gruodį.

Jei turėčiau pasirinkti tarp „Belsat TV“ ir vaikiško animacinio kanalo, mano pasirinkimas būtų aiškus, kalbėjo P.Farfalas.
Baltarusių kalba transliuojanti televizija, kurios laidas žiūri apie 200 tūkstančių iš 10 milijonų šalies gyventojų, tvirtina siekianti atremti Baltarusijos „vyriausybės propagandą“.

A.Lukašenka, dažnai Vakarų tituluojamas "paskutiniu Europos diktatoriumi", Baltarusiją valdo nuo 1994 metų. Jis griežtai riboja kritiškai nusiteikusios žiniasklaidos veiklą.

„Belsat“ televiziją jis pavadino "buka" ir „priešiška“.

Varšuva tvirtai remia Baltarusijos opoziciją. „Belsat“ kanalui Lenkijos URM skiriamos lėšos -–26 mln zlotų (19 mln. litų) per metus - sudaro 83 proc. „Belsat“biudžeto.

Varšuvos ir Minsko santykiai pašlijo dėl to, kad Lenkija kritikuoja A.Lukašenkos režimą bei reiškia susirūpinimą dėl 400 tūkst. Baltarusijoje gyvenančios lenkų mažumos.

Nuo gruodžio TVP vadovaujantis P.Farfalas dažnai susilaukia kritikiškų pastabų.

Buvusį skustagalvių aktyvistą į TVP valdybą skyrė dešinioji euroskeptiška „Lenkijos šeimų lyga“, kuri iki 2007, kai žlugo dešinioji vyriausybė, priklausė valdančiajai trijų partijų koalicijai.

Praėjusį mėnesį Prancūzijos ir Vokietijos televizijos kanalas "Arte" nutraukė bendradarbiavimą su TVP, pareiškęs, kad negali pritarti P.Farfalo „vertybėms“.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min