TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Kremliaus melo mašina „Rosija Segodnia“ turės savo skyrius 29 pasaulio sostinėse

Rusijos propagandistas Dmitrijus Kiseliovas
AFP/„Scanpix“ nuotr. / Rusijos propagandistas Dmitrijus Kiseliovas
Šaltinis: 15min
0
A A

Kremliaus propagandos mašina, žiniasklaidos konglomeratas „Rosija Segodnia“ ruošiasi plėtrai ir planuoja atidaryti skyrius 29 pasaulio sostinėse, rašo „Laisvosios Europos“ radijo interneto svetainė.

Kol kas šios informacijos „Rosija Segodnia“ atstovai nepatvirtino, tik prasitarė, kad oficiali informacija bus paskelbta lapkričio mėnesį Maskvoje.

Balkanų šalių žurnalistai taip pat kalba, jog greitu metu Kremliaus ruporo skyrius  atsiras ir Belgrade.

Naujieji skyriai duris atvers Tadžikijos sostinėje Dušanbėje ir Serbijos sostinėje Belgrade.

„Laisvosios Europos“ skyrius Tadžikijoje jau rugpjūtį pranešė, kad „Rossiya Segodnia“ planuoja atidaryti skyrių Dušanbėje, kuriame dirbs 25 vietos žurnalistai.

Balkanų šalių žurnalistai taip pat kalba, jog greitu metu Kremliaus ruporo skyrius atsiras ir Belgrade.

„Rosija Segodnia“ specialiu Kremliaus potvarkiu buvo įkurta 2013 m. gruodį. Šis konglomeratas apima valstybinę naujienų agentūrą „RIA Novosti“ ir radijo stotį „Voice of Russia“. Naujajam propagandos ruporui vadovauja Kremliui ištikimas žurnalistas Dmitrijus Kiseliovas, jau pašiurpinęs Vakarus kai kuriais savo pareiškimais.

Ekspertai pabrėžia, kad „Rossiya Segodnia“ skiriasi nuo kito Kremliaus projekto – TV kanalo „Russia Today“, transliuojančio anglų, arabų ir ispanų kalbomis.

Kremlius jau padidino „Russia Today“ skiriamą finansavimą ateinantiems metams net trečdaliu, iki 362,2 mln.dolerių.

Dienraštis „The Guardian“ spalio 28 d. paskelbė, kad „Russia Today“ planuoja pradėti specialiai Didžiosios Britanijos rinkai pritaikyto TV kanalo transliacijas.

Kremlius jau padidino „Russia Today“ skiriamą finansavimą ateinantiems metams net trečdaliu, iki 362,2 mln.dolerių.

„Rossija Segodnia“ biudžetas 2015 m. patrigubės ir pasieks beveik 153 mln.dolerių.

Rusijos opozicijos laikraščio „Novaja gazeta“ žurnalistas Andrejus Kolesnikovas neatmetė galimybės, kad „Rosija Segodnya“ veikla gali būti panaudota kaip priedanga Kremliaus šnipams. 

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min