Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Pasiklausymo skandalas Didžiojoje Britanijoje plečiasi: laikraštis kaltinamas klausęsis Gordono Browno pokalbių

Gordonas Brownas
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / Gordonas Brownas
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

„News of The World“ gali tapti ne vieninteliu laikraščiu Didžiojoje Britanijoje, įsivėlusiu į neteisėto pasiklausymo skandalą – įtariama, kad tuo užsiėmė dar vienas Rupertui Murdochui priklausantis leidinys, skelbia BBC.

Pranešama, kad savaitgalinis laikraščio „Times“ leidinys „Sunday Times“ neteisėtai gaudavo informaciją apie asmeninius buvusio Didžiosios Britanijos premjero Gordono Browno reikalus tuo metu, kai jis užėmė finansų ministro postą.

Sprendžiant pagal turimus duomenis ir telefonų pokalbius, leidinys turėjo duomenis apie G.Browno finansus ir nekilnojamąjį turtą

G.Browno šeima taip pat įtaria, kad laikraštis „The Sun“ neteisėtai gavo informacijos apie G.Browno sūnaus sveikatą.

Vienas R.Murdochui priklausantis leidinys dėl didžiulio pasiklausymo skandalo jau buvo priverstas užsidaryti – praėjusį sekmadienį „News of the World“ pasirodė paskutinį kartą.

Komentarai
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min