Dabar populiaru
Publikuota: 2013 sausio 2d. 10:01

Po ažiotažo sulaukusio straipsnio iš Kinijos išvytas „New York Times“ žurnalistas

Kinijoje prasidejo Komunistų partijos suvažiavimas.
AFP/Scanpix nuotr. / Kinija

Daugiau nei dešimtmetį Kinijoje dirbęs žurnalistas buvo priverstas išvykti iš šalies, mat jam nepratęsta šalies viza. Manoma, kad tai savotiška keršto išraiška, mat praėjusių metų pabaigoje „New York Times“ paskelbė publikaciją apie Kinijos premjero Weno Jiabao milžiniškus turtus, skelbia „India Times“.

Šiam laikraščiui Honkonge dirbo 45-erių australas Chrisas Buckley. Jis Kinijoje gyveno nuo 2000 metų ir „New York Times“ pradėjo rašyti visai neseniai. Antradienį jis su šeima buvo priverstas palikti šalį.  Ch.Buckley pakeitė iš pareigų pasitraukusį žurnalistą ir laukė vizos, tačiau Kinijos valdžia paragino vyrą išvykti iš šalies. Valdžios buvo prašoma iki metų pabaigos išduoti žurnalistui naują vizą. 

Kinija vis dar neišdavė vizos ir biuro Pekine vadovui, žurnalistui  Philipui P.Panui. Jis vizos kreipėsi dar kovą, tačiau dokumentai vis dar nebuvo sutvarkyti. „New York Times“ paragino valdžią parengti Ch.Buckley vizą kuo greičiau, kad šis galėtų grįžti į Pekiną.

„Aš taip pat tikiuosi, kad Philipui Panui, kurio paraiška svarstoma mėnesių mėnesius, taip pat bus išduota viza ir jis galės dirbti mūsų biuro vadovu“, – sakė laikraščio vyriausiasis redaktorius Jillas Abramsonas. 

„Times“ mano, kad problemos kilo pasirodžius publikacijai apie Kinijos premjerą, kuriame atskleista, kad jo šeimos turtas siekia 2,7 mlrd. JAV dolerių. Informacija pasirodė prieš komunistų partijos dešimtmečio konferenciją. Publikacijoje rašoma, kad sėkmingą verslą „įsuko“ jo žmona Zhang Peili, tapusi deimantų verslininke.

Temos: 2 Kinija Niujorkas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Kviečiame anties

Video

00:52
08:29
03:24

Esports namai

Maistas

Parašykite atsiliepimą apie 15min