Naujieji traukiniai, už kuriuos sumokėta 15 mlrd. eurų, yra pernelyg platūs, kad galėtų įvažiuoti į senesnes rajonines stotis. Iš viso šalyje reikės perstatyti 1 300 platformų – tai kainuos mažiausiai 50 mln. eurų.
„Tai tarsi užsisakyti didelį naują automobilį nepatikrinus, ar jis tilps į garažą“, – sakė geležinkelių profsąjungos vadovas Emmanuelis Grondeinas.
Tai tarsi užsisakyti didelį naują automobilį nepatikrinus, ar jis tilps į garažą
Prancūzijoje geležinkelių sistema rūpinasi dvi valstybinės įmonės. „Réseau Ferré de France“ priklauso bėgiai, SNCF – traukiniai.
„Réseau Ferré de France“ vadovas Jacques Rapoport'as aiškino, kad labai normalu, jog senosios stotys turėtų būti modernizuotos – esą jau seniai tam buvo laikas. Tačiau jis pripažino, kad naujųjų regioninių traukinių plotis buvo pastebėtas per vėlai.
SNCF atstovai pareiškė, kad toks nesusipratimas yra dėl to, kad geležinkelių sistema yra padalinta tarp dviejų įmonių. Jie teigia, kad „Réseau Ferré de France“ neįspėjo, kad daugelis senųjų stočių turi kitokias platformas.