TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Rumunijos teismas skyrė kardomąjį areštą šantažu įtariamam televizijos žurnalistui

Televizorius
Photos.com nuotr. / Televizorius
Šaltinis: BNS
0
A A

Žinomam Rumunijos televizijos žurnalistui, kuris buvo suimtas dėl įtariamo vieno miestelio mero šantažo, teismas skyrė 29 dienų kardomąjį areštą.

Danui Diaconescu  ir jam priklausančio televizijos kanalo prodiuseriui Doru Parvui ši kardomoji priemonė po septynias valandas trukusio teismo posėdžio buvo skirta trečiadienį paryčiais.

Jiedu kaltinami reikalavę pinigų iš Zerando miestelio mero Iono Moto, grasindami paskelbti jį kompromituojančią medžiagą, jeigu pareigūnas nepaklustų.

I.Motas tvirtina sumokėjęs įtariamiesiems apie 30 tūkst. eurų (104 tūkst. litų), kai D.Diaconescu priklausanti populiari televizija OTV pernai paskelbė anonsą, žadėdama atskleisti kompromituojančių detalių apie mero asmeninį gyvenimą ir darbą.

D.Diaconescu kaltinimus šantažavimu griežtai atmeta. Jo advokatas Danielis Fenechiu sakė, kad prokurorai šioje byloje neturi jokių įrodymų.

Po 1989 metų, kai šalyje buvo nuversta komunistų valdžia, rumunų žurnalistai yra nuolat kaltinami pinigų prievartavimu iš pareigūnų ir visuomenės veikėjų už tai, kad neviešintų juos kompromituojančios informacijos.

Dauguma Rumunijos žurnalistų atsiribojo nuo D.Diaconescu ir jo siekio trūks plyš vaikytis sensacijų.

Liaudies televizija pasivadinusio D.Diaconescu televizijos kanalo žiūrovai yra matę sumaitotų kūnų ir muštynių, kurios būdavo tiesiogiai transliuojamos iš studijos.

„Kas vakarą jis pažeisdavo elementariausias žurnalistikos taisykles ir socialines normas. Kai jo televizijos stotis rodė negyvus žmones... niekas neprotestavo“, – sakė visuomenėje gerbiamas žurnalistas Cristianas Tudoras Popescu.

Be bulvarinio stiliaus programų, D.Diaconescu taip pat sugebėdavo gauti interviu iš aukščiausių šalies pareigūnų, tarp jų ir prezidento Traiano Basescu.

Kaip skelbia kasmetį turtingiausių Rumunijos žmonių sąrašą sudariantis leidinys „Top 300 Capital“, šio 42 metų žurnalisto turtas siekia 33 mln. eurų (114 mln. litų).

Jis turi nekilnojamojo turto, vieną „Bentley“, du automobilius „Rolls-Royce“, jachtą ir du sraigtasparnius.

Vis dėlto viena žiniasklaidos grupė – „Civic Media“ – žurnalistų suėmimą įvertino kritiškai. Pasak jos, D.Diaconescu ir D.Parvo „nekelia visuomenei“ pavojaus ir juos nebūtina „laikyti surakintus antrankiais“.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min