Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Rusijos geležinkeliai atmeta geležinkelio gedimo kaip „Nevskij ekspress“ katastrofos priežasties versiją

Bendrovės „Rusijos geležinkeliai“ vadovybė atmeta versiją, kad traukinio „Nevskij ekspress“ avarija galėjo įvykti dėl gedimo geležinkelyje.
Traukinio Maskva – Peterburgas avarija
Traukinio Maskva – Peterburgas avarija / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Nėra ko kalbėti apie techninį gedimą, tai nukreipia nuo pagrindinės katastrofos priežasties (pagrindinė versija – teroro aktas) svarstymo. Reikia sutelkti dėmesį į tai, ką reikia daryti, kad nebūtų tokių katastrofų“, – pranešė „Rusijos geležinkelių“ viceprezidentas, Federalinės keleivinių traukinių direkcijos vadovas Michailas Akulovas, kalbėdamas radijo stoties „Echo Moskvy“ laidoje pirmadienį.

„Visiems žinoma, kad byla iškelta pagal Rusijos Federacijos BK 205 straipsnį (terorizmas) ir 222 (neteisėta ginklų ir šaudmenų apyvarta). Faktas toks nustatytas, ieškoma ekstremistų, kurie įvykdė teroro aktą“, – sakė jis.

M.Akulovas pažymėjo, kad visiems atvykusiems į įvyko vietą specialistams, tarp jų teisėsaugos institucijų atstovams, „buvo akivaizdu, kad įvyko sprogimas“, įvykio vietoje yra 70 cm gylio duobė. M.Akulovas tai pat pranešė, jog prieš 40 min. iki „Nevskij ekspress“ katastrofos šiuo geležinkelio ruožu pravažiavo greitasis traukinys „Sapsan“ su „Rusijos geležinkelių“ vadovais. Tai buvo bandomasis traukinio reisas, siekiant patikrinti, kaip pasirengęs personalas pradėti naudoti traukinį nuo gruodžio vidurio.

„Tą pačią parą mes organizavome „Sapsano“ testus, kad galima būtų įvertinti ar personalas pasirengęs traukinio eismui... Traukinys pravažiavo prieš 40 minučių iki „Nevskij ekspress“ katastrofos. Todėl bendrovės vadovybė nusprendė jį sugrąžinti atgal – jis taip pat priėmė dalį keleivių iš „Nevskij ekspress“, – pridūrė M.Akulovas.

Atsakydamas į klausimą apie saugumo priemones po „Nevskij ekspress“ katastrofos 2007 metų rugpjūtyje M.Akulovas pranešė, kad nuo to laiko buvo patobulintos apsaugos priemonės, įrengtos vaizdo stebėjimo kameros prie kai kurių objektų (įskaitant ir geležinkelio tiltus) ir kt.

„(Bendrovė) „Rusijos geležinkeliai“ visada skyrė dėmesį keleivių vežimo saugumui. Po tragiško atvejo 2007 metų rugpjūtyje „Rusijos geležinkeliai“ ėmėsi papildomų saugumo priemonių“, – pridūrė jis.

Naujausiais duomenimis, per traukinio „Nevskij ekspress“ katastrofą penktadienio vakarą 26 žmonės žuvo, maždaug 100 keleivių buvo sužeisti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Užsisakykite 15min naujienlaiškius