Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti
2023 09 10

Rusijos karo tinklaraštininkams propaganda krauna turtus – net neslepia, kad tuo naudojasi

Rusijos nuomonės formuotojai ir tinklaraštininkai gauna daug pajamų iš reklamos, susijusios su Ukrainoje vykstančiu karu.
Rusijos kariai
Rusijos kariai / „Scanpix“/AP nuotr.

Be kasdienių fronto vaizdo įrašų ir melagingų teiginių skleidimo, Rusijos propagandos tinklaraštininkai taip pat dalijasi įvairiausių produktų ir paslaugų – nuo mados iki kriptovaliutų – reklama.

Nuo 2022 m. vasario mėnesio prasidėjus Rusijos invazijai į Ukrainą, promaskvietiški „troliai“ subūrė milijonus sekėjų susirašinėjimo programėlėje „Telegram“, į kurią rusai atkreipė dėmesį po to, kai šalyje buvo uždrausti „Instagram“, „Twitter“ ir „Facebook“.

Toks spartus naudotojų skaičiaus augimas taip pat lėmė reklamos rinkos suklestėjimą, o tuo pasinaudojo tendencijų kūrėjai, parduodami reklamos plotą įmonėms, norinčioms pasiekti jaunesnius naudotojus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas
Reklama
Skrydžio režimu: atviras „Gurtam“ vadovo interviu su Benediktu Vanagu
Reklama
Kokias tvoras ir kodėl šiemet renkasi namų savininkai?
Reklama
Daugiau Pliusų sporto entuziastams:„Gym+“ vėl plečiasi